Juuhuu. Rekvalifisert til gull på 2 måneder og 28 dager. Da ungikk man sølv-tilværelsen med køer, mindre bagasje og det som følger med. Jeg er allerede på overtiden av min gullstatus. Hadde bare tre dager igjen. Perfekt timing. Begynte å bli nervøs på slutten...
Må jo være verdensrekord av SAS! Men bukker og takker! I likhet med @Travellingalf tok også jeg et stort EBD-steg med disse basicpoengene. Hvis Optiontown går inn på reisen TOS-ARN-EDI-OSL-TOS til helga, så mangler jeg fattige 290 poeng.....hm....det blir en kort MR
Godt tips! Er sikkert småsprø, men velger å være EBG en drøy uke ekstra, til de siste poengene kan flys inn på vanlig måte. Her skal det ikke surfes inn noe status på SAS-shoppen
Da er det inne hos meg også! Mitt kvalifiseringsår begynte 1. juli, så veldig fornøyd med at det tok så lang tid... Bra jobbet @tommy777 og resten av MegaDO-gjengen.
OK, da kan vi endelig stenge bøkene for SMD6 Takk til alle som deltok, watch this space for nye events snart
Kjenner jeg @tommy777 rett blir det fort nok nye sprell. Det tar nok noe tid før det dukker opp, men tommy og co leverer alltid varene på et vis selv om det ikke er helt smooth alltid. Men som man sier det - den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves.
Hmm, jeg har fått 5000 grunnpoeng, men kan (nesten) sverge på at den totale saldoen har gått ned med 6000 poeng (uten bruk eller utløp). Noen andre som har opplevd det samme, eller er det hukommelsrn som spiller meg et puss???
Haha, tro hva du vil, men SAS har klart å kuke det skikkelig til på EB-kontoen min. Etter 5000 grunnpoeng for SMD6 og 3718 ekstrapoeng fra AmEx er saldoen min bare 2476 poeng høyere enn for en måned siden. Oh, well, trenger ikke ha noe med SMD-poengene å gjøre, får sende dem en mail og be dem rydde opp etter seg.
Hva er sjansen for at MegaDo 7 havner på omtrent samme tid som i år? Jeg har kjøpt en tur til DC på den perioden... ække bra om de krasjer!