Heftig opplegg - dette virker veldig lovende! Er lett med om det ikke kræsjer med turnusen min - må dobbeltsjekke først. Om fremdeles noe ledig: Economy.
Uhh .. bad timing. Midt i graduation fra High School for guttungen .. hadde nok ikke blitt så populært ...
Basert på informasjonen fra Tommy kan vi vel konkludere at konseptet for flighten blir omtrent slik: - SAS Plus (velge fra vognen, får en geit i midtsetet) - Tommy Class (velge fra vognen, slipper geit i midtsetet) - Business Class (the way flying used to be) Foreløpig virker det som SAS Plus er den store salgsvinneren. Håper Tommy & co laster opp med Wasa.
Nå er det bare å krysse fingrene for at dollarkursen stuper ned på 2014-nivå innen den 15. februar..!
Det store spørsmålet er jo om Tommy skal personlig komme med rimowaen min på flyet, eller om jeg får den før det
Du har aldri vært på MegaDo.. Det flotte med å charter sitt eget fly er at man kan bestille akkurat f... Hva du vil. Du kan gå heeeeelt berserk. Sist SAS charteren var det bla. Henriot 2005, en meget stødig single malt og XO cognac.