Tillater meg å repetere mitt spørsmål; Eller er det kun i luften man vil merke forskjellen? Det jeg er ute etter, er selvfølgelig et bedre vurderingsgrunnlag for om det er verdt å bruke 800 daler ekstra i biz på denne turen. Men da blir vel kanskje spørsmålet om @tommy777 er villig til å dele noe mer info rundt dette, eller om det ligger noen overraskelser her.. Dette blir jo min første MegaDo, så har intet erfaringsgrunnlag for å vurdere de ulike "investeringsalternativene"... Om svaret ikke kan legges ut offentlig, så send en pm!
Det bruker alltid å være differensiering i hva som gis av miles-points under SMD. Det har alltid vært. I tillegg gjør vi mer for folket i business, de får de beste rommene på hotellet som en surprise and delight, bedre amenities på rommet mv. Men for MD80 DOet var miles for alle likt, men det var jo en spesiell greie. Vi jobber med både SAS og United om dette, kan ikke love noe før dette er klart.
Jeg har bedt om to plasser, men kun mottatt en lenke. Jeg kan betale for begge plassene med den lenken (ps. har ikke klikket på lenken enda).
Cool! Dette blir kongecharter. Blir gjerne med på Business. Må få med meg to kompiser også.(En link, tre billetter?)
Hmm ingen av oss 2 +1 i Sverige har fått bokningslänken men det kanske är en anledning till det? Sen har vi några latecomers i DK forumet men du har nog styr på dessa
Tommy, jeg har ikke fått link (har sjekket søppelmappa også...) Er det ingen billetter igjen? Samme link til Business/TommyClass/Eco?
Sendt nå, samt til alle på listen før denne posten Dersom du ikke har mottatt linken, vennligst gi beskjed. Kun en håndfull plasser igjen, type 5-8
Betalte igår, fikk en mail som sier at at status er "Registration Pending Payment". Slik det skal være - eller noe jeg har kødda med som gjør at det er status EDIT: Feil mellom stol og tastatur, altså meg selv. Betalingen sklei gjennom ved nytt forsøk på eksisterende booking.
Oppdatering: Da har jeg sendt ut de 70 invitasjonene som var reservert. Men fortsett å poste her da det alltid er ca. 10% som ikke betaler i tide, så akkurat nå er det fortsatt stor sjanse for å bli med. Husk å betale før du går og legger deg søndag, må dessverre legge ut alle billettene til offentlig salg på førstkommende mandag kl 1900 norsk tid. Dersom du er på reise eller trenger lengre tid på å betale mv. ta snarest kontakt så ordner vi Den gikk igjennom
Utrolig smud opplegg. God tur til alle som reiser og kred til arrangørene @tommy777 Er på reise i Asia og BA F for å brenne av noen Avios, så denne gangen passer det ikke. Gleder meg til å lese rapporter og følge med på #SoMe!
Da var det endelig klarert med fridager fra sjefen. Nå er det bare å skaffe seg passet igjen og la banken gjøre sitt før søndag! Gleder meg masse!