Hei. Jeg meldte meg på for flere dager siden, men har ikke hørt noe... Betyr det at jeg ikke er med? Skrev på forumet .dk. Glenn Dunseth.
Supert! Takk. Hva med vi som allerede er Club Carlson Concierge? Får vi noen gevinst/fordel av dette?
Ja, vi har tross alt ligget oss til vår status. Når andre får hoppe fra null til Concierge på denne turen, som vi unner de hundre prosent, kunne kanskje vi fått statusen forlenget et år eller to, eller 2-300.000 poeng som tilsvarer vår innsats for å komme dit vi er?
Tja, når jeg tenker meg om så har visstnok jeg blitt beskyldt for å ha ligget meg til både hus og bil, bilen var en grønn Datsun 120Y, stasjonsvogn må vite
Gleder meg virkelig til dette her, tror det blir bra! Et spørsmål; når er det mulighet for å booke hotellene?
Nesten bra å se at alle plassene ble tatt før jeg jeg fikk øynene opp for dette... Med skader på begge føttene, så hadde jeg vært skeptisk til å labbe rundt i ett par dager. Mye bedre å gå glipp av ting p.g.a det er fullt enn at man er ødelagt selv ^^
Vi har allerede en person i rullestol, så det blir ikke noe problem. Som sagt, vi er nå kun 2 over de 70, når tidsfristen for å betale går ut blir det garantert ledige plasser. Gi beskjed om du ombestemmer deg, så setter jeg deg på venteliste.
Da er billetten betalt Tenker dette kommer til å bli ganske så konge! Da er det bare å finne de mest bonusnerdete måtene å komme seg til ARN og fra LHR på.