Folkens Ca. halvparten av de 70 som har signert seg opp har betalt så langt. Husk å få dette gjort før du legger deg søndag På forhånd takk!
Får man EB-poeng for turen? siden dette er en "unpublished charter flight"... Så lurte jeg også på hvordan man booker hotell med de ratene det er snakk om...
Vi fikk noen tusen ekstra poeng på MD 80 charteren så muligheten er der, men greit å holde forventningene lave med tanke på den nye EB opptjeningsstrukturen
Concierge kun ut kvalåret, dvs feb 16, eller opptjent i år og rekval ut neste år, dvs til feb 17? Håper på det siste, og om de ønsker at folk skal begynne bruke statusen for rekval er det neppe noen som klarer 75 netter på litt over et halvt år. Om det blir til feb 17, er det jo noe i det også for de som har statusen.
Jeg var visst litt rask på avtrekkeren her, og må dessverre trekke meg. Håper på å bli med en annen gang!
Link sendt til dere begge. Salget starter i morgen kl 1900 norsk tid for offentligheten her i USA og disse arrangementene selger alltid ut raskt, så det er viktig å bestille umiddelbart og før det
Mottatt og takk. Linken er fortsatt live, tar den ikke ned før i morgen tidlig Chicago tid, så dersom du glemte å betale, kan du fortsatt gjøre det frem til da.