Star MegaDo 6.. The rise of the vikings 11. til 13. mai 2015

Tråd i 'Nyheter' startet av tommy777, 08. febr 2015.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,922
    Bonuspoeng:
    183
    Så lenge du ikke blir flysyk eller har flyskrekk går det bra:D

2. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Var du syk under SMD5 eller? :eek:

3. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, men på konferanse med jobben. Fikk heller ikke sendt noen andre dit... :(

4. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke flyskrekk, men kanikke garantere at jeg ikke blir flysyk :eek: Vel, jeg kan uansett ikke være med, men maybe next time.

Xxx.

5. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En billett i biz og en i eco igjen

6. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    ETT sete igjen på flyet. Vil du være med er tiden for å hive seg med kommet. www.megado.com

7. rkvalvaa

rkvalvaa Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Når kommer linkene til hotellbooking?

Gleder meg som en unge til dette, blir årets høydepunkt, er ikke ofte jeg får reisefeber, men her har det slått fullt ut og eneste kuren er informasjon, som igjen styrker reisefeberen ;-)

Sjekker sikkert megado.com, milepoint.com og Bonusfeber 10 ganger om dagen ;-)

Baldrick and Henning like this.
  8. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,726
    Bonuspoeng:
    113
    Har begynt med det samme. Jeg kaller det "bonusfeber-feber". :)

Darkcho liker dette
  9. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Til dere som venter på linker til hoteller så er ikke det noe som haster...
    Det er plass nok til alle! :)

tommy777 and Baldrick like this.
  10. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,922
    Bonuspoeng:
    183
    Hvorfor utsette til imorgen det som kan gjøres i dag:D

Kan være greit for de som skal koordinere romkamerater, har spesielle behov, og av andre grunner heller vil ha en fugl i hånden enn ti på taket:cool:

11. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det er godt at Superveteranen @haakonks har hvilepuls ;)

Teresa var ute av kontoret på en konferanse forrige uke og jeg forventer at vi får bookingkodene denne uken.

Takker for tålnodigheten! ;)

haakonks liker dette
  12. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    SMD6 er herved utsolgt!

13. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,073
    Bonuspoeng:
    113
    Det gikk kjapt, bra jobba! Skulle ønske jeg hadde mulighet å bli med igjen, det blir garantert en knall opplevelse. God tur til alle!

14. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kan ikke få sagt hvor misunnelig jeg er på dere som skal reise! Jeg har gledet meg siden i høst da @tommy777 annonserte at det skulle skje noe på nyåret. Men at det stadig ble utsatt og at det så ble i mai gjorde at jeg ikke kan være med! Urettferdig! Jaja, jeg satser på fyldige rapporter og innlegg på alt og ingenting og får leve meg inn i det så godt jeg kan. Og så får jeg heller glede meg over at jeg skal på Microsoft Ignite i Chicago hele uken før. Satser på mye spennende siden de har slptt sammen en 5-6 konferanser til en stor konferanse. Uansett: God tur til dere alle, og så håper jeg på å være med på neste runde med festligheter i regi av Bonusfeber.

Flemming Poulsen and tommy777 like this.
  15. Glenn

Glenn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    13
    Hei. Har jeg gått glipp av noe, eller har det ikke skjedd noe mhp hotell ARN og LON?

16. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke skjedd noe så langt utenom en middag på ARN så vidt jeg har fått med meg.

17. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Sitter nå her, ute på stålholmen langt utti havet en fredag kveld, uten pils og annet fluidium og drømmer bl.a. om fremtidige reiser og opplevelser. Her kommer da Star MegaDo inn. Dette vil bli min første, men forhåpentligvis ikke siste, og i den forbindelse så har jeg ett par ting jeg lurer på som kanskje noen av dere her inne kan svare på eller i alle fall har tanker om. Jeg tenkte nemlig å bestille flybilletter snart og da kan det jo være greit med litt input.

Slik jeg har forstått det så blir det en middag søndag kveld på ARN og jeg ser derfor for meg å reise dit søndag formiddag slik at jeg rekker å bli med på dette. Og det er det vel sikkert andre som har planer om også?

Så var det onsdagen på Heathrow. Slik jeg har forstått det så skal vi etter planen være ferdig klokka 1500. Men fortsetter festen (om jeg kan ordlegge meg slik) utover aftenen eller ser folket for seg å komme seg hjem så raskt som mulig?
    Hovedgrunnen til at jeg spør om dette er at det er begrenset med alternativer for meg å komme meg hjem til Ålesund samme dag. Siste mulighet er 1710 fra LHR (KLM via Amsterdam), mens beste alternativ er allerede klokken 1535 (SAS via Oslo). Jeg anser avgangen 1535 som mest aktuell, men samtidig så har man jo ikke lyst til å gå glipp av noe moro heller (The official SMD program concludes, but for many, the party continues!) :) Og jeg har jo fri torsdagen også...

Noen som har noen tanker rundt dette og som kan hjelpe en hurragutt å ta noen "vanskelige" avgjørelser? Hvilke planer har dere andre?

Det er forresten mulig at dette innlegget hører hjemme i en egen tråd om Star MegaDo, men da overlater jeg det til forumets gode administratorer å opprette en og flytte dette innlegget dit.

Last edited: 13. mars 2015
    SASDC8 liker dette
  18. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Når det gjelder SMD er jeg også førstereisgutt, men har fått med meg begge Nordic Do så basserer min erfaring derifra og har egentlig bare et Top Tips:
    - Ikke sjekk inn baggasje! Det koster mengder med brennevin og annen hyggedrikke ;)

Når det er sagt vurderer jeg også en natt ekstra natt i London da siste flight hjem går 1700, og jeg er bra sikker på at flere kommer til å ta en ekstra natt.
    Blir også å ankomme ARN relativt tidlig søndag, ikke for å delta på middagen (har glemt å melde meg på), men for å henge i baren og snakke med SMD6 deltakere :D

19. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, den med bagasje har jeg også kommet frem til. Her skal det ikke kastes bort ett sekund av tiden som man kan bruke på hyggelig samvær og inntak av diverse fluidum. Og når det gjelder middagen så var ikke jeg klar over at påmeldingen hadde begynt engang, men da blir vi i alle fall to som henger i baren! :)

SASDC8 liker dette
  20. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kommer søndag kveld til ARN og reiser hjem med BA kl. 16:45 på onsdagen. Tror jeg er ferdig med festingen etter tre MegaDO-kvelder. ;)

Del denne siden