... orker nesten ikke lese alt dette! ... se på bildene.. ! Misunnelsen er i ferd med å ta knekken på meg, hvordan i all verden skal jeg kunne argumentere ovenfor "dragen" i heimen for å kunne gjøre et stunt dom dette??? Vise bildene?? La henne lese reisebeskrivelsene? Det er da slitsomt nok å argumentere for at 26 timer i Hong Kong er en kongeopplevelse og 56 timer i Chicago er verdt en weekend tur .. Men dette?
Då har eg kasta inn handduken og bevegar meg heimover.. Prøvde meg på offentleg transport frå Canyamel til flyplassen (for seint ute med å booke shuttle), usikker på om eg prøvar det igjen.. Med Lufthansa billett slepp ein i alle fall framleis inn i loungen, utan at den er so mykje å skryte av. Takk for laget!
Neida, eg får ordleggje meg litt annleis. Det var absolutt ein kurant lounge. Var litt fullt og eg kunne ha tenkt meg litt betre utval av mat. Kom nokon wraps etterkvart, dei var gode. Frukosten som sto framme når eg eg kom såg litt stusseleg ut, pålegget var ein type skinke og ein type ost. Kan hende at dette var i skjæringa mellom to serveringar. Forresten bestått knyttnevetest i sete 11A til München.
Humøret er upåklageleg, sjølv om ein naturleg nok kan bli litt deprimert av å sove på Castell Royale etter å ha sett Park Hyatt Mallorca.