Denne? Overnight in Vienna at the NH Vienna Airport Conference Center hotel or at the hotel of your choice. The special MegaDo rate is 123 Euros +tax and includes breakfast. To book, email [email protected] with name of the guest(s), arrival & departure dates, and promotion code StarMegaDO2017.
Takk for varslingen på facebook @Travellingalf ! Jeg løp ned til kontoret så fort jeg så meldingen. På vei mot pc'en i mørket (før lyset skrudde seg på), snublet jeg i en puff jeg glemte stod der, og holdt på å gå på trynet inn i pulten min.. Men, det gikk bra. Hadde uansett vært verdt det!
Eg tenkte på den i betalingsvinduet til SMD8, var mest på spøk, og no er det kjøpt og betalt. Hurra! Hotell får eg bestille når eg har fått heva kredittgrensa på kortet
Dette programmet virker helt konge...kudos til @tommy777 og gjengen for det.....og det er sikkert mer enn det offisielle programmet som blir en del av SMD8. Var med på SMD6 og syntes det var på tide igjen nå...spesielt siden det var Star jubileum å greier MEN....grrr...4-5 dager vekk fra jobb lar seg rett og slett ikke gjøre i september...i tillegg er hjemmekvoten tynt ganske langt allerede i 2017...en oppfordring får bli at SMD9 promoteres bedre så det kan planlegges litt for i konkurranse med CT reiser i F, MR/deals i biz osv. God tur til dere som tar turen!
Haha. Vel, jeg synes det er trivelig at disse eventene har en gjeng med nordmenn og ikke bare amerikanere. I fjor var vi nesten 50, men det ser ikke ut til at interessen er like stor i år, 14 herfra påmeldt så langt Er du interessert i å delta eller kjenner noen som ikke følger med her? Post i tråden før midnatt tirsdag, fortsatt 24 reserverte seter igjen som jeg holder av til insideflyer.no inntil da. Velkommen skal du være!
Her må folk opne augene og kjenne si besøkelsestid. Dette er ein kjempesjanse til tidenes flynerdtreff. Ingenting å stusse på, join the revolution!
Trodde du var på tidenes flynerdtreff AKKURAT NÅ??. Jeg har ihvertfall vært innom tråden sånn ca. 10 ganger i dag.
Er noob på IF og bonus og alt, men dette hørtes kult ut. Samtidig - aner ikke helt hva jeg ville begitt meg ut på....eller hvor ruinert jeg ville blitt.
Hadde kanskje ikke råd jeg heller, men ikke verre enn at det lot seg fikse med svindyr kredittkortfinansiering. Med tanke på at jeg egentlig ikke har feriedager igjen når vi kommer så langt så gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal greie å være borte fra jobb nesten ei hel uke uten at sjefen merker det...
Prøver å få med en kompis, hvilke utgifter kommer i tillegg? Fly til Wien og fly hjem fra Kanariøyene samt hotell?
Fly til VIE, overnatting, noe mat, drikke og fly hjem fra PMI. Ps: PMI er på Mallorca, ikke Gran Canaria