Apropos Mallorca, tenker Team Norway å parkere på Park Hyatt eller gå for en av de billigere alternativene? Med tanke på at reisebudsjettet mitt for i år herved har passert 50% av netto årsinntekt kjenner jeg dessverre at jeg må telle litt på knappene...
Flere av oss skal på Hyatt i hvertfall, men det blir garantert mange som skal bo andre steder også. Det blir uansett sosialt og moro uansett hvor man bor.
Team Germany har solgt huset sitt og investerer i overnatting på Park Hyatt og hjem i Plus med SK4692 på lørdag kl 19.40. Noen fra Team Norway på denne flighten?
Har nok litt samme utfordringen som @FFlyer. Massiv prosjektleveranse 1. okt og det er også datoen kontrakten med min nåværende klient går ut, så i egen nærings interesse er jeg redd det blir hardt å forklare snau uke fravær der.
Finnes det en i det yngre sjiktet her inne som drar og kunne tenke seg å dele rom på NH i wien og Park Hyatt/Universal på Mallorca? Send PM Flyr: CPH-VIE, 20.09, ankomst 12:40 (fashionably late) PMI-OSL, 23.09, avreise 19:40 Betalte 1.140 NOK begge veier (ungdomsbillett). Hotell blir 123 EUR i Wien og 798 EUR på Park Hyatt i Mallorca. Totalt ca. 4 300 NOK per person for tre netter. Evt. 1 450 NOK per person for tre netter om vi bor på Universal Laguna på Mallorca. Alt med frokost inkludert. Foretrekker kanskje sistnevnte, men blir med på Park Hyatt også
Reiser nedover 17. Via CPH. Må prøve å finne ein konsert eller to, og ete litt Apfelstrüdel mens ein ventar.
Har nettopp booket denne. (OS336) Og et tips i den forbindelse; Husk at Austrian er partner på Viatrumf! Ikke mye å hente, men bedre enn ingenting!
Prøver meg på OS336 jeg også. Returen blir med SK1806 eller SK2588 så jeg rekker sisteflyet til TRD lørdag.
Da var vi 16 totalt påmeldt fra det norske forumet. I tillegg 3 dansker, men ingen svensker så langt.
Regner du meg som norsk eller dansk? Gleder meg veldig! Leter forøvrig fortsatt etter en å dele rom med
De som skriver Tak vs Takk i email Velkommen ombord, vi skal ta vare på deg. @Tore er på saken, han er reiseleder for alle sjøslag
Husk at om man booker SAS Plus med codeshare på Austrian får man business i klasse S og oppover. Veldig billig måte å få OS C, anbefales
Veldig billig vet jeg nå ikke helt om jeg kan si meg enig i. Jeg får den ikke opp some codeshare når jeg søker fra OSL, men om jeg legger inn fra TRD skal SAS i alle fall ha nesten 5000 kroner. Jeg tror OS C skal være enormt bra for å forsvare den prisen, spesielt med tanke på at jeg ser at denne turen egentlig ble litt for dyr