Vi har satt igang en kampanje for å fylle de setene for de som ikke kan delta. Vi har fått inn 4 nye de siste to dagene, men dessverre har vi fått enda 2 i dag som ikke kan. Jan Fredrik, du er på lista, 8 foran deg for transfer.
Ser først nå at man kan velge hva man vil være med på Wien. Innmari vrient å måtte velge mellom Airport operations og Austrian Technical Base... Hardt liv!
Takk! Stadig ikke noe hell. Hvis noen her vurderer å dra eller kjenner noen som gjør det, si veldig gjerne i fra!
Har du en oppdatering? Litt bekymret 2 dager før. Ingen napp hverken her, på InsideFlyer.com, og på de offisielle epostkanalene får jeg bare svadasvar, og de nekter å svare meg på hvor jeg er i køen. Visste at det var en liten sannsynlighet for at jeg ikke kunne delta da jeg meldte meg på, men fikk inntrykk av at det var veldig enkelt å bli kvitt billettene ved å betale gebyr for overføring. Veldig kjipt hvis jeg ender opp med å tape hele beløpet! Til alle andre: Ta gjerne kontakt på melding, for et godt tilbud. Eventuelt sammen med et gullkort, om det er interessant.
Ikke at det er noen trøst for deg, men det har alltid endt opp med å bli helt fullt på MegaDo. I år var er det veldig spesielt at en noen fler enn vanlig har måttet avlyse. Krysser finga for deg! Tore
Vel, som du sikkert har sett, har vi denne uken gitt vekk 3 seter gratis (seter som var reservert til CNN som har meldt avbud) via 3 forskjellige websider for å informere at det faktisk er seter tilgjengelig siden alle som er kjent med MegaDo automatisk tror det er fullt. MegaDo var utsolgt på under 24 timer. Vi hadde over 100 på venteliste. For 2 uker siden, hadde vi overført billetter for 26 (mot totalt 9 i fjor) og Melinda hadde da gått igjennom hele ventelisten. Og vi hadde fortsatt over 10 som ikke kunne delta. I løpet av helgen har 7 personer tatt kontakt og sagt at de ønsker å overta billetter, Melinda sendte ut betalingslink til alle disse på mandag, men så langt har INGEN av disse betalt. I tillegg kom det ytterligere ett par til der gubben måtte ha en kneoperasjon, så de kunne ikke komme. Merk også at dette skaper en masse ekstraarbeid for oss for en event som er utsolgt. Som Tore sier, er vi vanligvis helt fulle -- og vel så det, men i år ser det dessverre ikke ut til at alle setene vil bli tatt selv om alle er solgt. Vi får se, men sånn er det, beklager!
Takk for utfyllende svar, Tommy! Smart, milehigh. Bare å komme med bud! Starter på $300, da $200 går til avgifter for billettoverføring.
Jeg har flybilletter CPH-VIE og PMI-OSL. Kan bare betales for en navneendring, så er de med på kjøpet. Har fått bud på 550 USD inkl. fees. (Taper 650 USD)
Om nokon har bruk for eit rom på Mallorca så send meg ein PM, bill.mrk: Formann i korttidsminneforeninga. Vart akkurat litt for sein når eg skulle avbestille backup-hotellet ved stranda. Om ingen har bruk for eit rom, så send meg PM om det er bruk for nachspiellokale eller om du har tenkt å bruke heimreisedagen på stranda og treng dusjfasilitetar før heimreise. *facepalm*
Går kanskje an å høyre med dei om du får kansellert likevel? Hotellet var i alle fall utseld sist eg sjekka.
OK, folkens. Da forlater man heimen straks på vei til LAX og non stop til WIen. Oppdaterer folket her underveis kanskje?
Det må vi få til! Jeg har avreise til OSL tirsdag morgen fra AES og deretter videre til Wien noen timer senere. Lander etter planen 1620 i Wien og hotellet er vel i rusleavstand fra flyplassen? God tur @tommy777!
Location: Ny domestic lounge, OSL Mission: MegaDo - vorspiel på Oktoberfest, München Ankomst Wien: Tirsdag kl 18.00 med OS114 God tur, Tommy!
God tur godtfolk! Far i huset skal være barnevakt når kona reiser bort så dårlig med deltakelse herfra...