Heisann, jeg sitter klar med curve GBIT, noe jeg ikke har gjort før. Starter den doble poeng kampanjen ved midnatt norsk tid, eller hvordan har det vært historisk sett? Det er vel en daglig maksgrense på curve GBIT, så jeg tenker å være tidlig ute her. takk!
Mener det er slik at det er tidssonen hvor transaksjon finner sted som gjelder, f.eks hadde du gjort ett kjøp med SAS MC i Japan nå, hadde du fått doble poeng da det allerede er fredag der borte. Hadde du imidlertid vært i USA måtte du ventet til det ble fredag der borte, selv om det har vært fredag en god stund i Norge. Når det gjelder Curve så var/er det noen (eller alle?) kort som fulgte engelsk tidssone, slik at du måtte vente til 0100 med å utføre GBIT - sikkert noen Curve eksperter her inne som kan utdype.. Ved slike tilfeller så har man kunne fått registret doble poeng ved å kontakte kundeservice i etterkant. Skulle jeg brukt Curve i stor grad selv, hadde jeg nok ventet til klokken er over 0100 i det minste, for å være sikker på at de ikke registreres i britisk tidssone. Curve eksperter - korriger meg gjerne.
Ikke før kl 1, nei. Og man har ikke lyst til å rote det til så man må ta kontakt med SEB kundeservice
Eventuelt ikke ringe SEB kundeservice og fortelle om GBIT? Ikke fordi jeg ikke tror de kjenner til systemet men...
Har tidligere brent meg på å være for tidlig ute, litt over midnatt. Tok det som en lærepenge, og venter nå til jeg våkner neste morgen.