Status på mobilt boardingcard?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Storg, 07. nov 2015.

  1. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Er det slik å forstå at statsunivået ikke vises på mobile boardingcard? Og at fasttrack kun merkes på SAS "sine" flyplasser?
     
  2. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Statusnivået kommer opp i app'en, men ikke på EB-billetter. Fast track husker jeg ikke.
     
  3. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Dette trodde jeg også. Men ser ikke noe status i appen.
     
  4. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Merkelig. Finner statusen på eldre boardingcard, som beskrevet. Men ikke på helgens. Fredag fløy jeg ned til DUS fra OSL. Da sto det fast-track på BC, men ikke noe om status å finne under I. På returen står det ikke noe om fasttrack eller status. Men satser på at det ligger i systemet. Det virket jo nedover.
     
  5. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Og dette er ikke en bonusreise?
     
  6. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Nei. Now or never tilbud. Fikk velge sete ved bestilling. Så statusen må jo være der et sted. Når jeg sjekket inn var det heller ikke mulig å legge inn bonusnummmer. Det har det alltid vært når jeg har manglet status(bortsett fra bonus-reiser )
     
  7. Asbjorto

    Asbjorto Bitt av basillen

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    89
    Bonuspoeng:
    18
    Hm, merkelig. Har en bonusreise fra BGO til OSL i morgen, BP i Wallet er merket med rød ring og Fast Track, men statusen min ligger ikke noe sted. Heller ikke 'på baksiden'. På vanlig BP fra tildligere i uken står status EBD 'på baksiden' (altså under i-knappen), og også selvsagt FT. Bonusreisen er booket via SAS sine sider (selvsagt innlogget...), den andre er til og med en reisebyråbillett. Ref annen tråd
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ved bonusreiser må du passe på å legge inn status selv.
    Enten ved innsjekk på flyplassen, eller på forhånd via chat/statusmail.
     
  9. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    Nå sitter jeg i senator lounge i DUS, kom rett inn. Så da virker det bare som SAS IT har bestemt seg for å spare noen byte. Siden statusen min ikke er nevnt noe sted.
     

Del denne siden