Er det slik å forstå at statsunivået ikke vises på mobile boardingcard? Og at fasttrack kun merkes på SAS "sine" flyplasser?
Merkelig. Finner statusen på eldre boardingcard, som beskrevet. Men ikke på helgens. Fredag fløy jeg ned til DUS fra OSL. Da sto det fast-track på BC, men ikke noe om status å finne under I. På returen står det ikke noe om fasttrack eller status. Men satser på at det ligger i systemet. Det virket jo nedover.
Nei. Now or never tilbud. Fikk velge sete ved bestilling. Så statusen må jo være der et sted. Når jeg sjekket inn var det heller ikke mulig å legge inn bonusnummmer. Det har det alltid vært når jeg har manglet status(bortsett fra bonus-reiser )
Hm, merkelig. Har en bonusreise fra BGO til OSL i morgen, BP i Wallet er merket med rød ring og Fast Track, men statusen min ligger ikke noe sted. Heller ikke 'på baksiden'. På vanlig BP fra tildligere i uken står status EBD 'på baksiden' (altså under i-knappen), og også selvsagt FT. Bonusreisen er booket via SAS sine sider (selvsagt innlogget...), den andre er til og med en reisebyråbillett. Ref annen tråd
Ved bonusreiser må du passe på å legge inn status selv. Enten ved innsjekk på flyplassen, eller på forhånd via chat/statusmail.
Nå sitter jeg i senator lounge i DUS, kom rett inn. Så da virker det bare som SAS IT har bestemt seg for å spare noen byte. Siden statusen min ikke er nevnt noe sted.