Status poeng l Tips og Triks?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Smyggen01, 08. jan 2025 kl 15:57.

Tags:
  1. Smyggen01

Smyggen01 jakten på F

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Hei,

Ser at for nå så mangler jeg kun 5 000 statuspoeng før jeg når gull-medlemskapet. Tenkte å høre med dere om dere har noen tips og triks? Finnes det noen abonoment eller kredittkort jeg kan bestille for å få inn disse eller er jeg nødt til å ta meg en reise?

Nb: SAGA er ikke et alternativ.

2. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,427
    Bonuspoeng:
    113
    Du sier ikke noe om hvor kort eller lang tid du har på deg....
    • Hvis du ikke har tatt Conciuous traveller så gir den 5000 EB.
    • Du kan også kjøpe poengene, enten for cash eller EB-poeng https://www.saseurobonusshop.com/no/
    • Amex Elite 20k nivåpoeng, men koster jo mer enn å kjøpe poengene om du ikke trenger kortet.
    • SAS MC premium gir jo også nivåpoeng, 25% av opptjente bonuspoeng, hver måned, men da skal det shoppes litt...
    • Eller du kan fly, og SAS har vel noe tilbud om leiebiler som også gir nivåpoeng.

Mysterio, Preference, holmen and 3 others like this.
  3. themichael

themichael Veteran

Likes mottatt:
    4,175
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje feil plass å diskutere det, men jeg ville ikke satset på å få disse poengene. En del leiebilselskaper er notorisk vanskelig når det kommer til registrering eller etterregistrering av poeng (Avis svarte ikke en gang da jeg prøvde å få poengene).

Jeg tror det er lettere å få ribbe på priskrig 2. juledag enn å få disse statuspoengene.

avis liker dette
  4. steve0

steve0 EBD

Likes mottatt:
    2,053
    Bonuspoeng:
    93
    Har samme erfaring med Avis, null respons. Hertz har derimot altid rettet opp i saken, men enig at det bør komme av seg selv og ikke kreve skjermdumper av bestilling og epost til kundeservice hver eneste gang det er kampanje.

Del denne siden