Hei, Ser at for nå så mangler jeg kun 5 000 statuspoeng før jeg når gull-medlemskapet. Tenkte å høre med dere om dere har noen tips og triks? Finnes det noen abonoment eller kredittkort jeg kan bestille for å få inn disse eller er jeg nødt til å ta meg en reise? Nb: SAGA er ikke et alternativ.
Du sier ikke noe om hvor kort eller lang tid du har på deg.... Hvis du ikke har tatt Conciuous traveller så gir den 5000 EB. Du kan også kjøpe poengene, enten for cash eller EB-poeng https://www.saseurobonusshop.com/no/ Amex Elite 20k nivåpoeng, men koster jo mer enn å kjøpe poengene om du ikke trenger kortet. SAS MC premium gir jo også nivåpoeng, 25% av opptjente bonuspoeng, hver måned, men da skal det shoppes litt... Eller du kan fly, og SAS har vel noe tilbud om leiebiler som også gir nivåpoeng.
Kanskje feil plass å diskutere det, men jeg ville ikke satset på å få disse poengene. En del leiebilselskaper er notorisk vanskelig når det kommer til registrering eller etterregistrering av poeng (Avis svarte ikke en gang da jeg prøvde å få poengene). Jeg tror det er lettere å få ribbe på priskrig 2. juledag enn å få disse statuspoengene.
Har samme erfaring med Avis, null respons. Hertz har derimot altid rettet opp i saken, men enig at det bør komme av seg selv og ikke kreve skjermdumper av bestilling og epost til kundeservice hver eneste gang det er kampanje.