Jeg sendte første mail med screenshot (uten utløpsdato) på lørdag morgen og fikk ganske umiddelbart en mail med tittel: "Kenya Airways has received your support case [Incident: 230812-000142]" Etter et par timer følgende svar: "After 4 days" er i morgen, men er vel ikke veldig optimistisk. Er vel også rimelig å anta de har fått en mengde forespørsler siden dette trikset har vært omtalt en rekke steder nå.
Jeg sendte første mail på torsdag og fikk ingen support case svar. Spørs om det er en automatisert prosess eller ei, men uansett så har noe glippet. Har ikke så mye å si og skal være litt tålmodig fordi jeg fornyer diamantstatus om 11 dager (mangler under 5k poeng og skal fly til BKK) og får da et år ekstra utløpsdato å vise til. Hva de gjør med utløpsdato gjenstår å se, men hvorfor ikke øke sjansene på å få mer når man først er i gang... Blir spennende å se hva dere som er i matcheprosessen får til.
Matchet status er gyldig ut inneværende måned + 1 år. De ber nok bare om dokumentasjon for å sikre at man ikke forsøker seg med et gammelt gullkort. I andre forum som oppdaget kampanjen tidligere har folk fått utløpsdato i juli 2024.
Jeg fikk status uten å få mail utover at jeg skulle få svar innen 72 timer. Ligger som platinum på Asante sine sider.
Har ennå ikke fått svar på min e-post, sendte forrige fredag og fikk umiddelbart “Kenya Airways has received your support case” men har ikke hørt fra dem etter det.
Sendte inn i forgårs (onsdag), fikk bekreftelse på mottatt etter et par minutter, og mail om at prosessen var initiert i dag. De skrev at det ville ta inntil 5 dager å gjennomføre pga stor pågang.
Fikk svar med spørsmål om bilde av medlemskort med utløpsdato igår, svarte med screenshot av profilsiden på sas.no. Fkk etter et par timer ny mail om at statusmatchprosessen var startet og at det kan ta opp til 5 dager
+1. Jeg fikk ikke noe mail at status var endret. Bare mailen om at jeg skulle få statusmatch for 4-5 dager siden.
Noen som har erfaring med å nyte godene av medlemskapet til Asante, men få poeng godskrevet KLM sitt program? For noen år siden når jeg hadde statusmatchet til turkish sitt program via status i Alitalia, så var det alltid litt utfordrene å få poeng godskrevet eurobonuskontoen. Fremgangsmåten var å be de på sas-chaten endre benyttet rewardprogram når jeg satt trygt i loungen, men ikke alltid at poengene endte opp på eurobonuskontoen.