La inn heile eurobonussida. Svar: Welcome to Asante Rewards! Thank you for contacting us. Please note we have reviewed our status matching regulations and the document shared does not provide sufficient details for the status match to be initiated. Kindly send us a scanned copy of your card showing the membership statement, member's name, membership number, membership tier and the tier validity/ expiry date visible enough validity beyond 6 months from the date of requesting status match and flights taken and earned miles on. Please ensure you complete your Asante profile including mailing address and the contact details. Thank you for choosing Asante Rewards. Your's Sincerely, Gloria Oyier
Jeg la inn screenshot av hele Eurobonussiden, og fikk svar/oppdatert status på to dager. Men tipper de har blitt overveldet over responsen på dette, og tatt et lite pust i bakken.
Da ble det litt mer aktuelt å få dette gjennom. Sendte derfor en helt ny forespørsel i dag om match til Skyteam Platinum, men siden jeg nettopp har startet ny periode og fortsatt har expiry 31.12.23 siden jeg er i graceperiode (har rekvalifisert for lenge siden, men startet på ny periode 1. oktober), fikk jeg beskjed om at siden jeg hadde under tre måneder igjen av statusen kunne de ikke matche. Har også sendt skjermbilde fra forrige måned som viser at jeg er rekvalifisert, samt skjermbilde av FAQ på engelsk som forteller at rekvalifisering gjelder ut neste kvalifiseringsperiode, men det hjalp ikke. Noen som har vært borti dette og har noe tips? Her er problemet:
Fikk du noe svar på dette? er i samme situasjon. Kanskje en mail til diamant mailen, som kan bekrefte perioden..?
Til tross for flere utdypende forklaringer inkludert skjermbilde av opptjening fra forrige og inneværende periode, samt utdrag fra SAS' FAQ om opptjening, ble det blankt avslag med samme begrunnelse hver gang. Diamantmail kunne ikke hjelpe. Har innfunnet meg med situasjonen, og forsøker på nytt i januar.
Startet ny periode 01.09.23 og er således i grace-periode selv. Når jeg logger inn på SAS.no står det utløpsdato 30.11.24. Gjorde selv statusmatch’en tidlig i september. De var dog veldig firkantede og ba om samme info flere ganger.
Merkelig. Og du hadde status hele forrige periode også, så du kom fra gull+? I følge svaret fra diamantmailen (over) skal det ikke være mulig å se reelt utløp i graceperioden. Det gir kun mening hvis man ikke har hatt gull+ minst en hel periode tidligere, siden man da per definsjon ikke er i grace. Noen andre som er i grace, og ser utløp neste år?
Kvalifiserte til diamant i løpet av forrige periode, som som for øvrig startet som gull. Gode gamle inspect i nettleseren.
Da er nok det grunnen til at du ser utløp neste år. Det er ikke grace etter første periode du har oppnådd ny status:
Pokker. Har fått samme problem. Asante krever screenshot som viser kort som har utløpsdato minst 6 mnd frem i tid. Her trengs det gode råd?
Jeg sendte vel bare screenshot fra sas.no og de godtok det og som @Rapolo er inne på, du kan fritt editere hva som står på den siden i din egen nettleser (F12 og så editere teksten under "Elements" i f.eks Chrome eller Edge)
Merk at dette ikke er ment for å lure seg til noe man ikke har krav på, men om man endrer til den reelle utløpsdatoen er gjerne det innenfor de moralske rammene. Til dere som skal være smarte og sette lang utløpsdato. Du får uansett bare statusmatch for 1 år. Har selv utløp 30.11.24, men utløpsdato hos Asante ble satt til 12 mnd etter datoen de godkjente statusmatch.
Nå som jeg har matchet til gull, betyr det at hvis jeg gjør en direktebestilling av en interkontinental reise med KLM i economy light, kan legge til asante nummeret og få en gratis bagasje (og alle de andre fordelene)? Jeg gjorde en test booking og la inn nummeret men kom fortsatt opp pris på bagasje, men mulig dette endrer seg når man har gjort bestillingen? Forøvrig en flight fra SVG - DXB
For Skyteam, det funker for både europeiske innenlandsflyvninger eller interkontinentale flyvninger for enhver klasse. Jeg har prøvd begge KLM og AF «economy light» og det funket ganske bra for Lounge, Prioritet og ekstra bagasjer. For bagasje kommer/viser det opp etter at du har fullført betalingen
Så flott! Da er det jo sannsynlig at de slutter å godta screenshots før vi som ikke vil drive dokumentfalsk får ny utløpsdato
Hvordan blurrer du slik? Er det mulig på en enkel måte for oss som feks ikke har en Photoshop lisens? Hadde vært kjekt å vite!