Statusmatch "Hertz President Circle" til "Avis President's club"

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Satyv, 13. mai 2015.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte en høflig forespørsel til [email protected] om statusmatch, med vedlagt bilde av EBG og Hertz President Circle kortene mine. Fikk dette til svar i dag:

    "Hei Tom,

    Vi matcher din Status og har oppgradert deg til Avis President's Club. Vedlagt følger fordelene ved programmet.

    Rabatt får du igjennom Eurobonus Gull AWD, E114500, som ligger på din profil. Ditt kundenummer er stadig vekk det samme.

    Du vil få medlemskortet tilsendt per post i løpet av Mai Måned men kan uten problemer allerede nå booket bil fordeler og rabatter på www.avis.no eller over tlf: 815 330 44"
     
  2. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for tipset. jeg prøvde dette i fjor, men da fikk jeg avslag. Syns dog at Avis alltid taper på pris mot Hertz og Sixt
     
  3. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,823
    Likes mottatt:
    2,404
    Bonuspoeng:
    113
    Leste i tidligere poster på forumet at EBD-kortet matchet mot toplevel, muligens siden det ble forvekslet med Pandion. Kan dere huske hvilke av leiebilseskapene det var?
     
  4. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Sixt matcher EBD mot sitt platinum, men mener at det er en bekreftet fordel, fant ihvertfall dette på nettet og fylte ut et skjema hvor jeg la med bilde av EBD kortet, fikk platinum i posten kort tid etter.
     
    Insomnia4u liker dette
  5. medkorki

    medkorki Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg fikk Avis President's Club status som EBB, bare registrere via SAS AVIS side. Tenkte det var noe feil med systemet, men det virker som jeg har det. ;)
     
    RoadKing liker dette
  6. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Hm,jeg har både Sixt Platinum og Hertz President Club. Har hatt stort sett negative erfaringer med Avis i Norge, men gir det et forsøk med status match.

    Har dere lagt merke til noen forbedring etter at det nye nivået ble satt inn ?
     
  7. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    271
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg som EBG, har jeg mulighet å matche til Sixt,Hertz eller Avis?
     
  8. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Min avis president club går ut i mars. Noen som har prøvd rematching enda? Har life president hos Hertz (aner ikke hvorfor, det utløper bare ikke), men syns avis er bedre på oppgraderinger.
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Rykker opp igjen denne tråden.
    Har tenkt til å leie bil og sist jeg søkte var prisene rundt 2500-3000kr for en liten fjert, nå i dag er det plutselig 750 kr ??!
    Men da med Avis, jeg har nesten utelukkende leid hos Hertz i det siste og nyter som regel en oppgradering der.
    Har President Circle, er det noe som har nyere erfaring med match ?
     
  10. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    Tipser om at du kan bli oppgradert til Avis president's club hvis du er Saga kunde hos DNB.
     
    Last edited: 24. mai 2017
  11. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg sendte forespørsel til [email protected] 8. mai og ble oppgradert til PC 17. mai. Jeg la ved kopi av både Hertz PC og SAS EBG.
     
    geddi and Fredrik81 like this.
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk matchet for en uke siden. Matchet da med Hetz PC og EBG De sa jeg var oppgradert til P.Club, men det syntes ikke i app og nettsiden før det hadde gått ca to uker.
     
    Last edited: 24. mai 2017
    geddi liker dette
  13. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Statusen syntes med engang hos meg, men vet ikke om statusen vises på eksisterende bookinger. På min første leie (Nice) håper jeg nesten ikke at den gjør det, for hvis de oppgraderer meg til en større bil får jeg fort problemer i garasjen, som er veldig trang...:(
     
    geddi and Fredrik81 like this.
  14. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Muligens et dumt spørsmål, men hvordan fungerer det egentlig med status hos leiebilselskapene når man primært ønsker å tjene poeng til EuroBonus?

    Vil de kunne se statusen din uten at du går glipp av poeng til EB - og vil man f. eks. få kreditert leie begge steder (double-dipping), slik at man ev. kan klare å opprettholde statusen basert på antall leier - selv om alt krediteres til EB?
     
  15. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du bestiller gjennom dem så går leien mot status. Her er det antallet leier og/eller total beløpet du legger igjen som har betydning og ikke poeng. Kan ikke se å ha fått annet en eb poeng på mine leier hos Avis og Hertz. Status goder får du selv om du bruker eb kampanjene( F.eks gratis førere nr to oppgradering osv.)
     
  16. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    915
    Likes mottatt:
    1,306
    Bonuspoeng:
    93
    Hos Hertz får jeg som PC 50% ekstra Gold Plus Rewards Points (GPR), og har denne opsjonen som default når det ikke er EB kampanjer og liknende. GPR er faktisk en undervurdert "valuta" mhp. leie på poeng, ikke minst har jeg spart betydelige beløp i helger der den dynamiske prissettingen har sendt vanlige priser til himmels...
     

Del denne siden