Statusmatch "Hertz President Circle" til "Avis President's club"

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Satyv, 13. mai 2015.

1. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Sendte en høflig forespørsel til database@avis.no om statusmatch, med vedlagt bilde av EBG og Hertz President Circle kortene mine. Fikk dette til svar i dag:

"Hei Tom,

Vi matcher din Status og har oppgradert deg til Avis President's Club. Vedlagt følger fordelene ved programmet.

Rabatt får du igjennom Eurobonus Gull AWD, E114500, som ligger på din profil. Ditt kundenummer er stadig vekk det samme.

Du vil få medlemskortet tilsendt per post i løpet av Mai Måned men kan uten problemer allerede nå booket bil fordeler og rabatter på www.avis.no eller over tlf: 815 330 44"

2. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    276
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for tipset. jeg prøvde dette i fjor, men da fikk jeg avslag. Syns dog at Avis alltid taper på pris mot Hertz og Sixt

3. Insomnia4u

Insomnia4u EBD

Likes mottatt:
    317
    Bonuspoeng:
    63
    Leste i tidligere poster på forumet at EBD-kortet matchet mot toplevel, muligens siden det ble forvekslet med Pandion. Kan dere huske hvilke av leiebilseskapene det var?

4. rkvalvaa

rkvalvaa Senior Medlem

Likes mottatt:
    329
    Bonuspoeng:
    63
    Sixt matcher EBD mot sitt platinum, men mener at det er en bekreftet fordel, fant ihvertfall dette på nettet og fylte ut et skjema hvor jeg la med bilde av EBD kortet, fikk platinum i posten kort tid etter.

Insomnia4u liker dette
  5. medkorki

medkorki Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg fikk Avis President's Club status som EBB, bare registrere via SAS AVIS side. Tenkte det var noe feil med systemet, men det virker som jeg har det. ;)

RoadKing liker dette
  6. gregas85

gregas85 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    Hm,jeg har både Sixt Platinum og Hertz President Club. Har hatt stort sett negative erfaringer med Avis i Norge, men gir det et forsøk med status match.

Har dere lagt merke til noen forbedring etter at det nye nivået ble satt inn ?

7. gardamix

gardamix Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg som EBG, har jeg mulighet å matche til Sixt,Hertz eller Avis?

8. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    276
    Bonuspoeng:
    63
    Min avis president club går ut i mars. Noen som har prøvd rematching enda? Har life president hos Hertz (aner ikke hvorfor, det utløper bare ikke), men syns avis er bedre på oppgraderinger.

Del denne siden