Hei. Noen som har en oversikt over ulike selskaper som tilbyr statusmatch? Hvilke matcher med SAS og innad i Star Alliance. Vet du andre som matcher skriv ned disse også, leiebil, hotel osv.. Takk!
Innad i *A er det kun Turkish, så vidt jeg vet. Til oneworld matcher Airberlin, og American har en "challenge" som man kan betale for, der man kan oppnå enten Gold eller Platinum (men ikke Executive Platinum). For SkyTeam tror jeg et av de kinesiske selskapene har matchet tidligere, vet ikke om de fortsatt gjør det. Club Carlson matcher EBG+ til CC Gold. Etihad har matchet tidligere, men det er veldig uforutsigbart.
Leste på flyprat at AirBerlin har sluttet å matche Eurobonus, men at man kan matche Eurobonus-Turkish-AirBerlin.
Såpass ja.. Da har de nok strammet inn.. Lest om mange som har fått Gold, også utenfor Bonusfeber-turen til Dubai..
Så, mitt sølvmedlemskap hos Emirates går ut i juli, så kan jeg ta kontakt med dem, siden jeg har EBS?? Å spør om jeg kan opprettholde skywards silver?
Du kan jo prøve men jeg ville ikke hatt store forhåpninger om du ikke har litt aktivitet på kortet. De matcher jo for å "stjele" deg over til deres selskap fra selskapet du har i dag slik at du kan skifte uten å måtte gå igjennom prøvelsen det er å reise uten statuskort og den komfort som følger dette..
Fikk akkurat tilbud om status match i Skywards fra Blue til Silver (sendte de request på bakgrunn av min EBG status for et par dager siden), kanskje. De sier at alle requests er på et case-to-case basis, og at jeg trenger en tur/retur reise med de i economy for at de skal vurdere dette videre. Tviler sterkt på at det er verdt det!
Jamvel, får vel bare prøve da Skader aldri, har jo dessuten ikke flydd så billig med dem heller så får håpe det hjelper
Jeg bare spurte om det var riktig at de matchet status med EuroBonus Gold, også la jeg ved bilde av kortet mitt, og screenshot av seneste aktivitet