Off-topic, Etihad har noen pussige investeringer: Aer Lingus (4.1%) Air Serbia (49%) Air Seychelles (40%) Air Berlin (29.21%) Alitalia (49%) Darwin Airline (34%) Jet Airways (24%) Virgin Australia (24.2%) Forresten: Qatar eier 10% av British Airways-eier IAG og 20% av Heathrow.
Jeg finner ikke den siden jeg kan status matche mitt EBS kort oss Emirates,ser og ser,er nok halv blind Noen som har den? Link?
Jeg får matchet EBD mot Best Western Diamond så venter bare på å få dette i orden for å pushe dette mot Nordic Choice, håper på gull da.. Fikk forøvrig et meget fint rom på Choice i dag
Sendte en enkel forespørsel om statusmatch til [email protected]. Samt Club Carlson medlemsnr og skjermdump av min EBS som bevis
Hei. Hvordan skal jeg gå frem for og statusmatche mitt EBS kort oss Emirates? Er inne på mine sider og finner ingen steder hvor jeg og hvem jeg skal kontakte for og gjøre dette. Noen som har noen tips og triks her?
Jeg lurer på og statusmache fra skywards gold eller EBG til Turkish M&S da jeg er usikker på om jeg rekvalifiserer *G i år grunnet endret reise mønster. Hvordan gjør jeg det? Må jeg melde meg inn først og hvor henvender jeg meg. Og hva trenger de av info annet enn bilde av fysisk kort?
Fant info på sidene til Turkish, og sendte mail. De ville ha bilde av kort. Jeg meldte meg inn og sendte M&S-nummeret mitt med i mailen. Noen som har prøvd å matche til seg status hos SAS?
Noen som har lykkes med EBG/D mot OW status hos AA? Eller ender dette bare opp i en challenge på AAmetal?
Sendte en høflig forespørsel til [email protected] om statusmatch, med vedlagt bilde av EBG og Hertz President Circle kortene mine. Fikk dette til svar i dag: "Hei Tom, Vi matcher din Status og har oppgradert deg til Avis President's Club. Vedlagt følger fordelene ved programmet. Rabatt får du igjennom Eurobonus Gull AWD, E114500, som ligger på din profil. Ditt kundenummer er stadig vekk det samme. Du vil få medlemskortet tilsendt per post i løpet av Mai Måned men kan uten problemer allerede nå booket bil fordeler og rabatter på www.avis.no eller over tlf: 815 330 44"
Fikk i dag bekreftet hyggelig pr. epost at AirBerlin, kun matcher HON Circle til deres top tier OW Emerald ! Så vet dere det, jeg antar at LH ikke matcher EBD --> HON Circle?
Statusmatch er noe ukjent territorium for meg Hvilke muligheter har jeg med å matche mitt ROP Gold med noen?
Er det noen som har noe erfaring med hva det er mulig å få klemt ut av BA Gold når det gjelder match mot hotellprogram? Annet enn CC ...