Denne kom fra United i dag. Så vidt jeg vet har jeg kun meldt meg inn hos de og prøvd å statusmatch uten å fått noe svar. Mailen sier 'Premier Gold Member' og 'Star Alliance Gold' men jeg er (så vidt jeg vet) ikke gold i *A.
Vil man da ha Ritz-Carlton gold også? Siden det er samme programmet? Har ikke helt skjønt det der enda..
Her tydeligvis havnet på Premier Gold hos United (tipper det kun er på den challengen), men fikk uansett tilbud om statusmatch til Marriott Rewards på samme level. Om det er andre her inne så kan dere jo prøve lykken via denne linken her; https://secure.unitedmileageplus.com/reg/rewards_plus/statusmatch.html
Fikk akkurat inn status match fra IHG Plat Ambassador til Shangri La Diamond i deres Golden Circle, Diamond Benefits Earn GC Award Points with 50% bonus at any Shangri-La hotel, resort, Kerry hotel, Traders hotel and Hotel Jen Priority check-in and check-out at an exclusively designated area Priority check-in and check-out at Horizon/Traders Club Lounge or in-room check-in, where available Guaranteed room availability for reservations made 48 hours in advance with priority waitlist * Pre-registration for easy check-in Guaranteed bed type availability Priority upgrade to the next available best room category, if the reserved room type is not available at check-in 8am early check-in ** /6pm late check-out ** One complimentary suit-pressing One complimentary selected resort facilities# Personal preference including bed and pillow type Choice of 3 welcome amenities – including a bottle of red or white wine Access to Horizon and Traders Club Lounges for you and a partner Complimentary breakfast at the Café Restaurant or Horizon/Traders Club Lounge Partner stays free with applicable breakfast benefit ^ 24-hour concierge services for non-staying guests Free local calls from your room Long distance call and faxes at cost Cash advance of USD 300 per stay Choice of GC Award Points or airline miles for each eligible stay
Måtte du dokumentere at du hadde tilstrekkelig antall netter fra tidligere? Jeg ble bedt om det, når jeg spurte Hilton om statusmatch på basis av CC Concierge. Mine 25-30 netter foregående år imponerte ikke. De tilbød en "Challenge", hvor jeg måtte bo 21 netter de neste tre månedene, for å få HH Diamond.
"jeg har status x hos selskap x, er det noe dere kunne tenke dere å matche til status x hos dere". Legg også ved screenshot av status/bilde av kort e.l.
Hvis det er som @chrisbu sier at du kan matche til GHA så vil jeg veldig gjerne ha en oppdatering!!! Gjerne angående CC også. Btw, man får vel automatisk status hos GHA så lenge man har hos f. eks Thon, First etc? Eventuelt hvis det er tilfelle så kan det hende man kan matche fram og tilbake fra år til år...?
GHA er Thon Jeg fikk iallefall status ved å sende mail til [email protected] og vise til min status hos Accor
Da får du vel også automatisk GHA Platinum som faktisk gir deg enda flere fordelere på Thon: http://www.thonhotels.no/thon-discovery/#tabmenuanchor