Ble litt usikker om denne er nevnt tidligere noe sted, men BestWestern har noe de kaller "STATUS MATCH...NO CATCH®" Les mer HER. Kan jo være kjekt å ha, om man plutselig skulle forville seg inn på et BestWestern..
Forøvrig er det ikke noe poeng å laste ned skjemaet som de viser til på linken. Jeg sendte bare en mail (i går kveld) til [email protected] med bilde av Club Carlson kortet mitt. I dag mottok jeg dette svaret:
Fikk svar fra den mailen om at jeg måtte gå inn på hjemmesiden til EK å sende spørsmålet der. Men gikk greit det, de kopierte EBG opp til EKS. Dvs at de gir deg max ett nivå høyere enn du har fra før. Jeg hadde ikke en eneste mile, og fikk da sølv. Hadde jeg hatt sølv fra før hadde de matchet gull. Fair enough.
Misforstod spm ditt først. EBG kan vel matches mot Air Berlin, Alitalia, Best Western tror jeg CCG, prøv mot Thon, Best Western
EBG kan ikke matches mot Air Berlin lengre. De tilbyr nå bare dette til medlemmer fra Tyskland, Østerrike og Sveits. Så viss du ikke bor der så blir nok det vanskelig.
Ja, det er veldig synd. Det var en enkelt måte for oss i *A å tilegne seg OW status. Jeg kan også nevne at jeg fikk matchet mitt EBG mot Etihad Gold i fjor, men da hadde jeg allerede en business-booking inne hos de, så jeg vet ikke om de matcher vanligvis.
Fikk sneket til meg til airberlin Gold etter mye om og men. Måtte sende inn kopi av leiekontrakten min i Tyskland, som bevis på at jeg faktisk bor her.