Stille søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 23. nov 2014.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Rolig start på søndagen,men litt for tidlig å stå opp kl 0545, da to særdeles våkne smågutter ville stå opp....:rolleyes:
    Fordelen er at en får med seg det meste av dagen ;)
    Straks ut å lufte småtrollene, men det blir nok litt indretjeneste før den tid kjenner jeg mor rett....

    Fredelig søndag til alle :):):)
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Stille og rolig i dette hjemmet også. Det går i kaffe og nyheter - og stort sett skal det vel gjøre det videre i dag også - mulig kaffen må vike til fordel for et glass vin eller to. Ha en fin søndag:)
     
  3. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Kaffe og french toast. Rolig søndag morgen. Frihelg. Booket noen turer i går kveld så da har man noe å se frem til utover vintern. :)
    Goo søndag!
     
    tommy777 liker dette
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen dypt plantet i jobb fra London. Tror jeg skal ut å kjøpe Croissanter straks.

    Ha en noget god dag!
     
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Stavanger. På vei til universitetet for å låse meg inn på kontoret noen timer og gjøre siste finpussen på noen innleveringer.

    Alle forberedelsene mine for "studie"turen til USA i januar er også fullført. Har lagd et kart over de beste cocktail-barene i SF, og Flying Blue bekreftet Petroleums-kortet mitt. Done and done. Det er omtrent alt jeg trenger. Må bare finne ut hvilke steder jeg kan besøke i Mexico for å rømme fra Paradise Hotel.
     
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Roskilde Domkirke. Her sitter vi og venter på at barnet til en kompis skal døpes, og av alle ting har de altså høymesse samtidig! Tar jo votter og vinter, og nå er det til alt overmål også nattverd. Sånn for å spe på tiden. En time inn i gudstjenesten og det drøyer vel enda litt før det blir noe vannpåkasting også. Jaja, det hjelper også på med en monoton grøtete dansk stemme i et lokale med meget god akustikk. Men en fantastisk flott kirke og nydelig sang fra koret veier litt opp i kjedsomheten.

    Fortsatt god søndag!
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et grått og trist Bergen. Dagen i dag blir atter en korrekturdag, men jeg begynner heldigvis å se enden på galskapen nå. Ekstert korrektur på tirsdag/onsdag og så går boken i trykken 1. desember. Førjulsturen med bestevenninnen går til Praha, 8. desember. Har sikkert noe jeg skulle gjort de dagene og, men det får vente så lenge lanseringsfesten er i boks... :-D Ha en fin søndag!

    Xxx.
     
    PettR liker dette
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Europa! Sitter og venter på at jeg skal fly til Tyskland med Adria! Blir første gang med det selskapet for mitt vedkommende!
     
    tommy777 liker dette
  9. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Servisair/Menzies loungen på AMS, som i dag kan by på potetsalat og cola.

    Enda en meget bra tur er over, hyggelig å møte gamle kjente og nye mennesker!

    Kos dere resten av søndagen, nå skal jeg prøve å finne et kjeks.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Lillestrøm. Sitter og ser maling tørke på TV. Sjakk tror jeg de kaller det.

    Ble litt for kraftig råkkestjerne liv i går. Ute på byen 1 time etter at julene traff bakken på Gardermoen, og ble der ute til lysene blinket og festen fortsatte hos meg. Men sånn er det man feirer at høstens helgereisemarathon er over.

    Phew... Noen flytta et tårn og en bonde. Ding!!! Så tørker malingen igjen.

    Ha en fin kveld
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Hilton København.

    Northug! Hamilton! Carlson! Gratis øl i Hilton loungen! Fly klokka dæven i morra, men da er mitt reisemaraton også over!
     
    PettR and Jørgen like this.

Del denne siden