Jeg skulle bare inn å beundre Eurobonuspoengene mine, men det er vel kanskje ikke helt utenkelig at noen ønsker å bestille billetter første arbeidsdag etter en lang juleferie...
Den er stadig nede den… da romjulssalget ble annonsert for fulle mugger i TV etc krasjet det selvsagt også. Kjedelig å miste en så viktig salgskanal, regner med det er god stemning hos IT-leverandøren.
Det overrasker meg igjen at de ikke har en disaster-plan for en hjemmeside som kan gi minimum av informasjon e.l. Men hei, vent, de har jo bare vært nede noen timer så langt...
Har ingen forventninger, basert på tidligere erfaring, om at siden er oppe før tidligst tirsdag neste uke.
Det kan være SAS IT jobber med integrering av teaterbillettkjøp på nettsiden (som presentert før jul). Hva skal SAS' beste kunder med flybilletter uansett, om de mangler teaterbilletter.
Denne tråden burde egentlig bytte navn til "Stopp Pressen! SAS er/har/var..." For nå har SAS, på rekortid, laget en splitter ny poengkalkulator! Kommer kalkulatoren til å endre opptjening når bookingklasser selges ut? Det gjenstår å se, men jeg applauderer uansett. Jeg vet ingen vil tro meg, så jeg legger ved et bildebevis...