Strålende mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 08. febr 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Her i Trondheim er det +4 grader og vind,så snøen forsvinner i rekordfart.
    Helgens utskeielser sitter fortsatt i kroppen, men heldigvis her det tre-dagers uke, da ferden går til MUC og videre til Saalbach på torsdagsmorgen. Skal bli fint med 4 dager i de østerrikske alper( dog slitsomt vil jeg tro,....) :)
    Ha en fin dag folkens :D:D
     
    Larata and Bernhard2 like this.
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOOD morgen!

    I går, på vei hjem fra HKG, via ARN og OSL, fikk jeg testet transfer fra utland til innlang uten å måtte hente bagasjen på OSL. Sto i 20 min. kø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen og er litt usikker på om det egentlig var raskere/lettere... I tillegg ble ett (av to) kolli stående igjen på Gardermoen.

    Ellers var IC Hong Kong digg! Butlerknappen ble ikke brukt, men ble veldig glad da stuepikene så to skoesker fra Ferragamo og samme dagen skiftet toalettartiklene til Ferragamo... ;)

    Nå er det fire dager hjemme før rotteracet begynner med lanseringen av den nye boken min.

    Xxx.
     
    Islending liker dette
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Gomåren fra Stavanger. Her er dagen 2,5 time gammel og en kaffe nytes mens en titter på Househunters, Australia ser digg ut. I dag er jobb byttet ut med private affærer så det blir tid til litt av hvert innimellom.
    I morgen skal en ut på langtur til Bodø og Fauske, noe som garantert blir spennende.
    Ha en glitters uke :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var man tilbake i det Sørlandske etter en helt på reise.
    Da jeg fløy hjem i går var det særs stas å kunne ta heisen ned fra loungen, rett ut i et kjøretøy og kjørt helt frem til flytrappa. Nei, det var dessverre ikke Frankfurt og LH First class, og kjøretøyet ikke Porsche Cayenne heller. Ikke var man champagneberuset heller da man gikk i heisen. Så fasiten er mer i retning av SAS Innenrikslounge på Gardermoen, avgang fra Gate 14c og buss til flyet. Men det hørtes da fjongt ut.

    Denne uken skal bare bestå av 2,5 dager på kontoret, før det skal flys igjen. Nærmere bestemt til Tyskland. På skikkelig guttetur, så da skal det bli Ompa til du spyr. Ellår no.

    Men først skal denne regnværsdagen overstås. Heldigvis inne på et godt og varmt kontor.

    God uke ønskes!
     
    Henrik liker dette
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Atter en mandag snart over. Her i huset har jeg brukt en del timer de siste dagene til manuell innlegging av flyreiser i TripIt fra mine glansdager som omreisende servicemann mellom 1998 og 2007. Heldigvis har jeg tatt vare på almanakkene mine fra de årene og sannelig ble det en del reising og maaaange døgn på hotell. Jeg mangler fremdeles å legge inn halve 2002 og årene 2003 - 2007, men noen miles har det jo blitt allerede;

    Skjermbilde 2016-02-08 kl. 20.02.01.png

    Skjermbilde 2016-02-08 kl. 20.01.28.png
     
    Henrik, Ruby, Bernhard2 and 3 others like this.
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Og "noen" besøk på Gardermoen har det også blitt etthvert...

    Skjermbilde 2016-02-08 kl. 20.06.08.png
     
    tommy777 liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    @Travellingalf Ikke tale om at jeg gidder.. ;) Men det er ihvertfall bedre enn å løfte sementsekker for mor ;)

    God eftan fra California. Herlig dag i dag, vindstille, ikke en sky på himmelen og 22 grader.

    Da ser det ut til at huskjøp endelig er i boks, papirarbeidet skal signeres i morgen. Håper det ikke kommer noen humper i veien.
     
    Blaa, Henrik, LN-FHU and 1 other person like this.
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, utrolig hva man får tid til når man mer eller mindre bare går og venter... Nå er jeg mer eller mindre i havn med alle reisene også. Mangler vel bare en 50-100 stk og det er mest innenlands.

    Skjermbilde 2016-02-15 kl. 22.14.44.png
     
    MadsVaHa, RoadKing, Ruby and 2 others like this.
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan har du holdt oversikten opp igjennom årene. Noen av disse flightene må være fra før smarttelefon tiden?
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er helt riktig. Mine flyvninger med SAS fra ca begynnelsen av 2007 finner jeg igjen på sas.no og i tillegg har jeg stort sett tatt vare på alle bookingbekreftelser fra ca 2005 (med alle selskaper) og de har jeg så videresendt til TripIt.
    Når det gjelder alle andre flyvninger fra høsten -98 og frem til begynnelsen av 2007 så førte jeg detaljerte almanakker over reiser og kjøring pga reiseregninger og timelister som måtte fylles ut i gamlejobben. Og de almanakkene har jeg heldigvis tatt vare. Så nå har jeg brukt en god del timer de siste to ukene på å legge inn alle de flyvningene en for en i TripIt.
    Før -96 så reiste jeg ikke mer enn at jeg har kunnet legge de inn etter hukommelsen.
     
    RoadKing and MadsVaHa like this.

Del denne siden