Den følelsen når man våkner med et smil. Når man har vært langt nede og forventet og bli tråkket ytterligere ned. Vinden snudde i går kveld Fantastisk seier over Liverpool, la vinden fortsette den `riktige `veien. Plukket opp noen billige Praha billetter i går også, så det ble en veldig fin dag! Ha en strålende dag alle IF-ere
God Tirsdag! Vet ikke om det er forsikringen eller Air Canada du skal få billig av meg. Ifbm en forsinkelse krever forsikringselskapet litt mer detaljer/ ett offisielt dokument fra AC som bekrefter forsinkelsen. Når du fyller ut en knapp hos AC hvor det står Og venter 30 dager, og får ett generisk svar: Thank you for contacting us regarding the information you need to provide your insurance company. If you experienced a flight disruption, the insurance company will accept a copy of the itinerary you received upon booking and any itinerary updates received thereafter, along with copies of any flight delay/cancellation notifications you received. Første gang jeg har vært borti og ikke få ett faktisk bekreftelse.. ganske useriøst spør du meg Note to self: Aldri mer non EU carrier fra utsiden av Europa
God tirsdag morning ! Her har en vore på vegen ( fjorden ) siden 0430 Satser på å være ferdig tidlig i ettermiddag Maskoten er selvfølgelig på plass
God tirsdag fra Oslo. Ramlet inn mail fra SAS med "Velkommen som Gullmedlem". Fint det, men det er snart ni måneder siden det ble oppnådd for denne perioden så litt merkelig melding å få, er vel IT systemet som slår til
Morn fra Rådhuset i Bodø. Håper å få endelig svar på byggeskikk i Bodø gåten, selv om jeg er tilhenger av antakelsen at det har med gjenoppbyggingen etter krigen å gjøre. Arvingen har fått hybel, fikk kjøpt inn det meste han trenger for å bo alene og har sovet første natt alene allerede. Første skoledag var i går, med utflukt til flymuseet. Han var i ekstase! Tenker dette var riktig studievalg for han ja. Fredag rundt denne tiden visste jeg ikke at slikt skulle skje de nærmeste dagene. Utrolig godt å se han vokse så fort på så kort tid! Har brukt Otto for første gang, og må si at jeg aldri har opplevd en mer smidig leieprosess enn dette. Bare å laste ned app, koble på kredittkort, velge bil, låse opp med mobil og kjør. Knallbra! Ha en strålende dag dere
God morgen fra kontoret! Trening er gjennomført, så nå kan jeg spise så mye sjokolade jeg vil, resten av dagen. Bra jeg fylte opp lageret på danskebåten. Mye jobb for tiden, men det gjør at dagene fyker av gårde. Rekker så vidt å komme meg gjennom IF.. Lenge siden ferie nå, føles det ut som. Så det er bra det blir en liten utenlandstur neste helg. På tide! Ønsker alle en herlig dag.
God formiddag fra Grenland. Får gratulere Man U fansen med seier og en finfin 14 plass da. Vi teller opp i mai som vanlig? Godt Man U ikke har Champions league å bry seg om da. Da blir det enklere å fokusere på å slå Brigthon i returkampen. Ga bort et sølvkort til broderen i går. Han er lite flyinteressert, og flyr charter de få gangene de er på tur. Han skal til EWR i november med jobben. Han lurte på hvor mye penger det er lurt å by for oppgradering fra plus til biz? Jeg har kun oppgradert for poeng, så vet ikke? Ha en nederlagsfri dag
God morgen. Startet ny uke i går med ny pc, og prøver å få IT til å sette den opp, mao jeg jobber fortsatt på gammel pc... Og med referanse til kampen i går...ikke mye å snakke om, eneste positive er vel at Klopp er bekymret og ikke tar for lett på det. Vil si det ikke var så overraskende...LFC har ikke vært veldig gode i de første kampene heller og United får et tenningsnivå. Så kampen i går, alt kunne skje. 1-0. håpløst forsvarsspill
God tirsdag! Litt trøbblete start med innkalling til HV-Øvelse og at jeg klarte å bestille en laptop til en e-post adresse som ikke går noen steder ... jaja det kan det bare gå oppover herfra
Langt fra en strålende morgen, at Skarven og måkene skulle avholde årsmøte utenfor soveromsvinduet kl 05:30 hadde ikke jeg blitt varslet om. Kan jo trøste meg med at det er sol! Passer fint når minibåten skal opp fra vannet for vinteropplag.
God morgen fra solkysten! Her blir det varmt og godt i dag og da blir det nok en utedag! Men først litt flygreier: Dagen startet med SMS fra SAS, ditt fly er kansellert og vi kan dessverre ikke hjelpe deg - skrekk- Inn på "Min side" og finner ut hvilken flygning det gjelder: JFK-BRU kansellert BRU-CPH kansellert Dine alternativer er: søk om refusjon! Så kommer det mail fra Brussels Airlines: Vårt fly fra JFK-BRU er dessverre kansellert, men vi har flyttet deg til dagen etter. Er det greit? Hvis ikke kontakt oss eller din agent (SAS). Sjekker igjen "Min side", sannelig er de nye flygningene med Brussels kommet inn, men nå går flyet fra CPH til BGO dagen før vi landet med SN fra Brussels. Jeg må nok ringe inn, regner ikke med at dette ordner seg av seg selv. Livet er ikke alltid like lett, men dette er vel bare artig.
Jeg byr alltid på oppgradering med penger og byr sjelden mer enn minstebudet og lykkes i 9 av 10 ganger! jeg er jo EBD
God formiddag fra den vakre Oslobyen. Sol og sommer fremdeles. Testet vanntemperaturen i en av byens rene elver i går. Og kan melde om deilig. I dag blir det bare jobb. Men i morgen er det sjanse for badebukse og fjorden igjen. Sommeren er vist ikke over. Plukket to god håndfuller med tomater i dag også Fint til frokosten det.