Straks helg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AcroN, 12. juni 2015.

1. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kina leaves a lot to be desired... Det er bare en ting å gjøre de neste 10 dagen: Drikke!

God fredag fra Chicago! Overskyet og 17 grader. Ikke særlig mer å melde enn at man har vært i kjelleren og tatt ut noe snadder fra vinskapet.

God helg!

afirm liker dette
  2. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Av og til er jeg så inderlig glad for mitt EBG-kort og "oppfinnelsen" Fast Track. I ettermiddag brukte jeg ca 8 minutter fra jeg fikk bagasjen på heli-porten på Sola til jeg var gjennom sikkerhetskontrollen og hadde kjøpt min første pils. Den hadde jeg nesten tømt før den første av kollegaene mine (uten status) hadde kommet seg gjennom. Og folk synes vi her inne er gærne?!

3. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vel, kollegaene dine uten status brukte 11 minutter kontra dine 8. (regner med at du ikke brukte mer enn 3 minutter på å tømme en øl etter en uke i Nordsjøen ;))

4. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Pils?? har de pils på Sola? Serverer ikke de bare dette Tau sølet??

Kjakan liker dette
  5. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    Det utvanna skvipet er trolig ikke tilgjengelig andre steder enn der de spesielt interesserte vanker.
    På SVG får du både Carlsberg og Ringnes.

image.jpg

Bjoern In America and tommy777 like this.
  6. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, kjenner noen i cateringen på SVG.
    Vi kan sikkert sette opp noe ekstra for deg utenfor Hokus terminalen dersom du ønsker det ?

Ha noen vel-fortjente uker fri @Travellingalf -----

7. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Tou bryggeri startet produksjon av øl og mel i 1855Tau ved Stavanger. I 1901 ble all produksjon av øl flyttet til Lervig i Stavanger, der Aktiebryggeriet ble overtatt i 1908. I 1974 ble produksjonen flyttet til nye bygninger på Forus. Christianssands Bryggeri (CB) ble i 1964 et datterselskap av Tou. Men CB ble i 1990 utskilt som et eget selskap (i 1999 de overtatt av Hansa Borg). Tou fusjonerte i 1990 med Nora Industrier og ble en del av drikkevareselskapet Ringnes. I juni 2003 vedtok styret i Ringnes å legge ned bryggeriet, til tross for sterke lokale protester. 15. august2003 ble bryggeriet nedlagt. Den siste flasken rullet av samlebåndet, og produksjonen ble flyttet til Oslo. I dag produseres forsatt Tou Pils og Tou Eplemost i Oslo.

Bjoern In America liker dette
  8. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig hjemme .... Det må man vel kalle tidenes mest problemfrie Mosjøen-tur. 9 flighter, alle på rute, ledig midtsete på begge transatlantiske, velfungerende fasttracks, CBP-app og to av to Radisson-oppgraderinger.
    Avsluttet med ny C-klasse på Lufthansa Curry Express' A340-300 og gikk ombord i shuttlen til innenriksterminalen og trikkeholddeplassen da vi egentlig skulle landet.

Og ny aircondition ble installert i heimen i dag og installatørene hadde forlatt åstedet kun ti minutter før jeg kom hjem .... godt timet.

9. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Heldigvis har de fått en del alternativer nå. Både Brooklyn og annet godteri. Men hekt enig, Tau er pi**

Tusen takk! Og ja, det hadde jo vært alldeles nydelig! :)

he-he, denne gangen tok det nok nærmere 20 minutter før den første pilsa var tom. Tok det litt rolig siden jeg skulle kjøre ett par timer senere. Og tro det eller ei - turnusen vår er to-fire, ikke en-fire ;)

afirm and Bjoern In America like this.
  10. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Kondolerer...

Pass på så du ikke får raptus og må "brå-hjem"

afirm liker dette

Del denne siden