Ser at det står: Refunderes inntil én arbeidsdag før utreise Tid og dato kan endres inntil én arbeidsdag før utreise På SAS Plus bonusreise, er dette noe nytt? Som jeg husker så stod det kun "Full Refusjon" før?
Det har vel vært full refusjon inntil 24 timer før avreise jeg alltid har forholdt meg til. Tror det har vært slik en stund. Gjelder uavhengig av klasse.
Jeg hadde en sånn her for noen uker siden, på en søndag. Forsøkte å avbestille den på lørdag. Det gikk ikke online. Siden jeg var i utlandet, orket jeg ikke ringe for å krangle på å evt få tilbake de poengene, fordi det uttrykkelig stod i vilkårene, "arbeidsdag" - og til tross for at mange jobber i helgene tolket jeg det som at det sikkert var snakk om "hverdag". Hvis noen får andre svar fra SAS, rop ut så kan jeg jo skrike og bære meg litt på mail til dem og høre om det er mulig å få kompensert litt.
Jeg har fått avbestilt(eller min bedre halvdel) ca 12 timer før avgang. Hun er kuneek ebs. Ingen spørsmål eller problem.
Før var det 24 timer før. Nå her de endret til dagen før, forstått som før 23:59 dagen før. Fikk erfare det på positivt vis når jeg fikk endret returen på en bonusreise sent kvelden før avreise.