Mulig du har rett, jeg ligger i overkant av 15% på SAS som også er SEB så kan være det som er problemet. Jeg spurte flere ganger om det var mulig å nedjustere SAS litt for å "overføre" til Strawberry-kortet, men det fikk jeg ingen respons på, kun tilbakemelding om at jeg hadde en for dårlig inntekt etter deres vurderinger til å få mer kreditt. Er vel bare å tjene mer neste gang dette tilbudet kommer da ..
Jeg fikk ikke høyere kreditt på sas mc når jeg søkte. La derfor inn en søknad om å øke Strawberry som gikk rett gjennom. Søkte på nytt på sas, det gikk rett gjennom på det også. Virket helt vilkårlig.
Eller justere ned på SAS-kreditten (som kan gjøres via selvbetjeningen online), men det er jo ikke i nærheten like gøy
Det var jo et kjedelig forslag.. Men når sant skal sies så bruker jeg fort 80-90% av kreditten, så er ikke så mye å gå ned på.. Om jeg da ikke får et kort til vel og merke.. Derfor jeg synes de burde vært litt mer hjelpsomme med å justere mellom de to kort, men men.. Neste gang..
Kampanje ifbm julekalenderen, bookingperiode kun i dag 16 desember: https://www.strawberry.no/kampanjer-og-tilbud/hotell-luksus-norden/
Nyt 25 % på art deco-hotellet Sommerro i Oslo Opplev det beste Oslo har å by på, med 25 % på rom og frokost på Sommerro i perioden 1. januar - 31. mars. Tilbudet er kun mulig å booke ut 21. desember. https://www.sommerrohouse.com/overnatting-julekalender/
Få 24 % rabatt på alle flyruter og hotell Vi feirer selveste julaften med å ha alle våre flyruter og hotellrom på salg. Planlegg en ferietur denne våren med familie eller venner, med 24 % rabatt. Vi ønsker deg og dine en riktig god jul! Bestill flybilletter Bestill hotellrom
Er det noen som har bildet av kampanjetilbudet på 20.000 poeng ved anskaffelse av Strawberry MC? Jeg fikk mail for ikke lenge siden at poengene mine er korrigert fra 20.000 - 10.000. Da jeg fikk for mye! Men jeg sverger på at det stod 20.000 poeng på den kampanjen som var. Har jo selvfølgelig ikke bilde av det!
Jeg var på rundt 10%, men gikk over til å studere og jobbe deltid så nå er på 25% med SAS MC. Bruker mye Strawberry hoteller og egentlig trenger ikke mer enn 5k på en evt Strawberry MC. Fikk selvfølgelig avslag, ringt og prøvd å forklare at ja da, har litt mye kreditt, men jeg har aldri betalt en eneste krona i renter og har mer enn nok i cash for å dekke all kreditt, og de kunne også ta ned 5k på SAS og gi meg 5k på Strawberry. Men nei, computer says no.
noen kloke hoder som kan informere om HVOR jeg finner medlemsperioden min i strawberry? ble oppringt og lovet gratis kort med garantertrt gull og 10000 poeng. takket je, selv om jeg er gull, men hadde vært greit å vite hvor lenge