Streik i Tyskland 27.Mars

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Palg82, 27. mars 2023.

1. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    Ser det er storstreik i Tyskland i dag.
    Noen som har erfaring med om flytrafikk vi gå som normalt igjen i morgen når det er snakk om sånne streiker? Har en transfer på en tur til Asia i morgen via Frankfurt som jeg håper ikke blir berørt.

Due to a strike by the German Union ver.di airport operations will be heavily disrupted at Frankfurt Airport throughout today. There will be no regular passenger flights. Passengers are requested to contact their airline and refrain from traveling to the airport. Transfer traffic will also be affected.

2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Har tro om at det går bra igjen i morgen. Jeg satser på første flight ut fra OSL i morgen tidlig, flyet står her siden i går så burde holde fint. Vurderte ombooking om det ikke kom noe fly til OSL i kveld, men nå er det jo her allerede.

Palg82 liker dette
  3. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    Har egentlig samme magefølelsen jeg også. Første flyet til FRA, og videre til BKK utpå kveldingen , så et hav av tid imellom. Satser på det går bra!

4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Om du har TG923 videre så har du vel ca 12 timers connection så burde vel ikke være noen grunn for bekymring

Palg82 liker dette
  5. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    TG923 ja, og har et døgn i Bangkok før veien videre til Melbourne så den er rimelig sikker.

Del denne siden