Hei alle! Etter en langtur til Japan mistet vi forbindelsene våre videre fra Frankfurt til Oslo (møtte opp på feil dato på Haneda - ANA booket oss om), Det er ser mørkt ut for å i det hele tatt klare å skaffe seg billetter fra FRA til OSL i overskuelig fremtid. Må innrømme at jeg er passe desperat med tanke på at jeg har med nevøen min på 10 år. Det kan være en løsning med:
- Eurobonus. Har flust av poeng, men kjedelig å brenne de i Europa. (høres ut som en Grand Prix-sang fra slutten av 80-tallet...) Det virker som om det ikke det finnes tilgjengelige bonusseter FØR OM EN UKE! Jeg har forresten det utrolig deilige gullkortet som sannsynligvis vil gjøre dette så lett som bare det... Nope...
-Miles & More. Har flust av poeng her også og er frequent flyer. Tilsvarende for British Airways Executive Club (Sølv). Der kunne det kanskje ligge noe i via London til Oslo?
Jeg er takknemlig for alle forslag - både eventuelle bonusbilletter eller kjøpe billetter for penger. Kan i prinsippet reise både til Trondheim Oslo, eller Bergen.
Frankfurt til Gøteborg, med buss til Oslo?
Jeg har en hyggelig overraske eller kæsj til den som kan få oss hjem igjen om ikke så alt for lenge.
Nå skal jeg nyte det freske airporthotellet og drikke meg full i kveld (neida, har jo med et barn).
(Posten er rettet for skrivefeil)
Last edited: 01. aug 2015