Stuttfeiten does Tokyo

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 04. aug 2016.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Då har Günther fått nøklane til Porschen, Helga har tatt passet mitt og eg har gått gjennom den fastaste track-en i mitt liv (berre smil og latter sjølv om veska var full av tannkrem og deo når eg la den på bandet). Stuttfeiten har med andre ord kome inn i det aller heilagste; Lufthansa FCT.

    Skal prøve å rapportere litt etter kvart, men må prioritere litt å drikke fyrst, har vore på vannvogna heilt sidan i går i påvente av 911 på Autobahn. Vel verdt ein kvit formiddag forresten. Er fortsatt litt fartsblind og småredd, 210 på regnvåt veg set spor i ei sjel som er vand med smale vestlandsvegar.

    Plutselig tilbake :)
     

    Attached Files:

  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Her skal Stuttfeiten hoppe etter Wirkola!
    Men jeg kjenner på meg at dette skal bli bra!
    Sitter i gullstuen og har fylt opp cavaglasset, og mangler egentlig bare popkornet. Lander selv i Frankfurt kl 1900. Si fra om du kan fikse deg gjester i Fytta, Hr Stuttfeiten! hehe
     
    Stuttfeiten liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Tokyoflighten går vel rundt 18 et eller annet, så den rekker du nok ikke @Bizflyer
     
    Stuttfeiten liker dette
  4. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    Er Lisa eller Aric (uttales Arii) der? Du må hilse. Du husker nok the duck boys fra i går.

    Det var synd du fikk vått føre til Porschen. OG, ikke glem å få deg en badeand. Du trenger ikke å dusje/bade for å få en. Bare spør.
     
    SASDC8 and Stuttfeiten like this.
  5. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Dette blir knall :) kan aldri få nok av Lufthansa first, FCT og bilder av champagne. Håper det bli min tur snart!
     
    Stuttfeiten liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Sjiiiiiiiit da! Jaja. Senatorloungen har jo Champers og Jägermeister, så jeg klarer meg nok. Jeg er jo en enkel sjel.....

    Kanskje han derre canadensieren også skal avlegges et besøk. Har hørt at den er snasen!??
     
    RoadKing, Stuttfeiten and MadsVaHa like this.
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Aric har fri i dag. Om de var her i går er vel ikkje det så rart...

    Litt småeting frå buffeten, tør ikkje gå for full pakke no når det nærmar seg middag på flyet. Men her er masse godt! Laksen er vel det einaste som minner om innenladskantina, finst ikkje meksikansk tomatsuppe her. IMAG0935.jpg
     
    Outback_Oggy, Petter B-C, Mbj and 9 others like this.
  8. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    Matmessig er det alltid bedre på bakken enn i luften. Er du sulten spis heller nå, og så kan du ta kaviar, forretter og litt enklere saker der oppe.
     
  9. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    Ser du har en full kabin med deg. Dette lukter MB Viano. Spør din personal assistant.

    F0 A0 J6 C6 D6 Z6 P0 G3 E3 N3 Y5 B5 M5 U5 H5 Q5 V4 W4 S4 T0 L0 K0
     
    Stuttfeiten liker dette
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, Helga var redd for dette då eg kom, men ho la inn ønskje på køyrekontoret.

    Rakk ein dusj også (på bekostning av Champagne).

    Kryssar fingrane for at Viano berre har 7 sitteplasser eller eit par fastmonterte barneseter.
     

    Attached Files:

  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Breaking news, this just in: Ny and blir rulla ut under OL. Fikk grine meg til ei litt før tida.

    No ventar vi berre på Helga og svaret på kva slags bil det blir til flyet. IMAG0941.jpg
     
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Helga fiksa Porsche til flyet ja! Stuttfeiten i Porsche og resten i Viano, haha.

    Dennys Breitenbach køyrde som ein Gud mellom bagasjetog og traller. Trivelig kar og god sjåfør, har nok køyrt mykje meir fin bil enn meg. Kan absolutt anbefalast, recommended by Stuttfeiten.

    IMAG0948.jpg
     
  13. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    Har du fått FlyNet til å fungere der oppe? Blir det noe live rapportering, eller er det fokus på kaviar og sjampis?
     
    Stuttfeiten liker dette
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Strålende, enda enn tur med Lufthansa F. Frister bare mer og mer å teste dette selv... Riktig god tur, nyt det. Virker som om det har vært flott sålangt :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Strålende....enda en live-TR , og som nevnt får aldri nok av LH F og FCT. Fortsett sånn og vi får nok en legendarisk TR på trappene :D:D:D
     
    Stuttfeiten liker dette
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Gubban, mykje F-lesing her i kveld! Kjenner luksusmonsteret murre faretruande! Keep it coming! :D
     
    Stuttfeiten liker dette
  17. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    For ein som har reist to gongar bak i bussen med Norwegian (hadde billett med Flynordic.COM t/r Stockholm då dei gjekk under og måtte såleis reise tur/retur med Norwegian som kjøpte dødsboet) er dette det nærmeste eg har vore himmelen. FlyNet sucks BTW, dummaste 13€ eg har kasta vekk nokon gong.

    Betre forhold i taxien. På veg til hotellet etter problemfri immigrasjon og toll. Hurra for personlig assistent på flyplassar, det vil eg ha meir av! Og kaviar! Og vin, og trivelige Diana som hadde full kontroll i kabinen.

    IMAG0950.jpg
     
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Så er eg sjekka inn på ANA IC, strålande betjening og fint hotell. Fri og bevare meg kor varmt det er her. Må vere 35 grader ute? Tvillingane slappar av med litt Flyhavarikommisjonen på NatGeo, og så er det straks på med sko igjen.

    IMAG1059.jpg IMAG1053.jpg
     
  19. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Konge!! Keep it coming:):)
     
  20. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Del 1, OSL-FRA

    LH859, 09:20-11:30., sete: 2A

    Dagen starta med ein kort biltur til OSL og kokt egg i gull-loungen til SAS. Såg onsdag ettermiddag at der var ledig LH F til og frå Tokyo på dagar som passa meg akkurat. For å få litt meir ut av turen, og få med meg B777 og A380 i tillegg til B747, går heimreisa om Seoul. Reiseruta mi blir då slik: OSL-FRA-HND-GMP-ICN-FRA-ZRH-OSL.
    OSL-FRA (LH Business A321), FRA-HND (LH F B747-8I), HND-GMP (ANA Business B777), GMP-ICN (med tog? Korleis funkar dette? Treng eg forresten visum i Sør-Korea? Og er det nokon som veit kor lang tid transfer mellom flyplassane tek? Har 3t 20min.), ICN-FRA (LH F A380), FRA-ZRH (LX Business A321), ZRH-OSL (LX Business Embraer 190).

    Prioritert innsjekk: Veit ikkje heilt, gjekk ombord som ein av dei fyrste, berre alboga meg fram og vifta med den sølvfarga mappa til boardingkortet (Gikk rundt med denne heile dagen, med den raude enden stikkande opp av lomma, og omtalte meg sjølv kun i tredjeperson.)

    Mathias var sjef i kabinen, Christoph skulle flyge oss, og namna på dei andre fekk eg ikkje med meg. Avgang 20 min etter tid, ingen varme vaskeklutar, ingen champagne, ingen annerkjennelse av status og ingen som la merke til den fine mappa til boardingkortet mitt. Har hatt mange, mykje triveligare turar med SAS i Plus enn denne turen i LH Business. Men vi kom fram, Christoph gav visst full gass og vi landa 10 min før tid. Bra for min del, 10 min ekstra gav meg 6t 45min rast i Frankfurt :)

    Maten på flyet var ok, ost og spekekjøt. God sau og god yoghurt.
    IMAG0888.jpg
     

Del denne siden