Kanskje gammelt nytt, men Sumo åpner i Stavanger - i løpet av juni er planen. https://sumorestaurant.no/no/om-sumo2/nyheter/522-sumo-kommer-til-stavanger
Det finnes sikkert et svar hvis jeg hadde giddet å lese. Men... Er det noen som har fått med seg Eb poeng ved å dra medlemskortet og samtidig vise frem appen til Sumo som gir Elixiarabatt på regningen?
Jeg har bestilt gjennom appen (og dermed fått Elixia rabatt) og så trukket EB kort ved henting. Det funker fint.
Flott, da fortsetter vi å trekke EB kort ved henting/betaling. Etterregistrering med rabatten går nemlig ikke greit. Den ble avslått av Royalty solutions. Vilkårene for Eb poeng ved shopping sier også at annen rabatt ikke kan benyttes. Så da vet vi det.
Loyalty Solutions godtar ikke kvitteringen fra appen som blir sendt til e-post, men tar en skjermdump av kvitteringen i appen, så står det øverst "Levert. Betalt ved henting/levering", som da blir godkjent. Funker for meg, da SAS ikke tar seg bryet med å sende nytt EB kort
Når jeg tenker meg om, så har jeg aldri vist appen for å få rabatt. Den har blitt trukket fra automatisk når jeg har bestilt. Sjekket appen nå, og jeg har også Sumo Storo 25% rabatt, det kan være den som kommer opp automatisk, og ikke Elixia? Så jeg kan ikke garantere for at det vil fungere hos deg..
Har samla et par kroner i Sumo rabatt, blir ikke trukket ifra automatisk her, skal den registreres noe sted eller må en gi beskjed om den ETTER å ha trukket SAS betalingsløst medlemskort og godkjent poeng?
Du må gi beskjed til kelneren FØR han kommer med regningen, slik at rabatten kan trekkes fra. Hvis ikke må han gå tilbake og lage ny regning.
Ahah, men vil ha mest EB hos SAS før jeg betaler med bonus`n Får heller gi litt mer drikks for bryet, altså å lage ny regning...neida får bare spare dem alle til gratis middag
Opplevde et problem i går ved betaling på Sumo. Bonuskortet ble dratt gjennom terminalen gjentatte ganger uten å bli registrert. Til slutt konkluderte betjeningen med at jeg måtte betale og sende inn kvitteringene for etterregistrering. Jeg betalte med SAS EB MC Premium og tok kontakt med SAS i dag. Tilbakemeldingen var at det ikke gikk å etterregistrere. Sumo, på sin side, sa at de ikke kunne gjøre noe. Er det noen som har hatt samme opplevelse og fikk løst problemet?
Korleis gjekk du fram for å etterregistrere? Sist eg gjorde det (medio august) måtte eg berre fylle ut eit felt i skjemaet om kvifor eg etterregistrerte. Eg skreiv som sant var at beteninga sa at det var trøbbel med betalingsterminalen og det gjekk greit.
Så vidt jeg kunne se av skjemaet måtte det gjøres minimum åtte dager etter handelsdag, så jeg tok det via chatten på kundeservice. Antar det var noe galt med terminalen, men det ble ikke sagt eksplisitt. Fikk bare beskjed om å etterregistrere.
Det går heilt sikkert bra å etterregistrere. Berre vent dei 8 dagane og skriv at det var trøbbel med terminalen, so vert det nok poeng på deg
Det kan eg aldri tenke meg skjer. Eg opplevde som sagt det same på Madam Felle i Bergen i august og det gjekk fint å etterregistrere.