Som Vazelina syng i "Hei Gamle Valdresfjell," så har eg endt opp på eit hotellrom med utsikt over Nes! Poengrom som gjekk heilt til Suite!
God morgen fra landet. I dag skal jeg gjøre minst mulig. Middag med bursdagsfeiring (ikke min) i ettermiddag. Solen kommer frem i dag også, mem det er bikkjekaldt. Her i huset betyr det at bikkja ikke vil gå ut på tur. Nyt søndagen!
God formiddag fra Hytta Husleia Flott vintervær her, venter på rundstykkene i ovnen og kaffen er koppen. Noe trang i hjelmen etter at Louis Bouillot tvang fram to flasker igår kveld. Fikk uansett tatt et par nydelige nattbilder på vei tilbake etter besøket på nabohytta Ha en syndfri søndag
God Søndag. Slapper av med en god frokost på en av kafeene her i San Sebastian Det er ganske stille her i byen på en søndags morgen
God morgen fra Trøndelag. Snøen lavet ned i går, så måtte fyre opp beltedyret mitt (beltedrevet snøfres i tilfelle noen lurer). Det gikk unna, men selv om maskinen tar den tyngste jobben ble jeg svett og sliten likevel. I natt kom det litt mer snø, men det får bare ligge der det er, gidder ikke en runde til. Planer for i dag: ingen plan. Men spørs om det kanskje tvinges fram en måkeaktivitet igjen da. Ha en flott dag!
God føremiddag frå Sunnfjord. To patentsmørbrød er nett innteke til frukost/lunch. Her er ein barnevakt medan konsernsjefen søv. Då må det meir kaffi til. Årets fyrste månad avsluttar med rett over 6k i AmEx-omsetning. Spørst om det ikkje må pussast opp litt utover våren. Berre ikkje generalstaben bestemmer seg for at vi skal handle andre plassar enn Obs Bygg, slik at det lyt betalast med MC. Hardt liv på bygda.
God formiddag fra Lillestrøm. Her er kaldt som bare det. Men ute skinner solen, så her er det bare å kle på seg og komme seg ut
Nesten akkurat kommet meg opp etter en meget vellykket bursdagsfeiring i går (ikke min) med førsteklasses servering. I dag skinner sola som bare det, da skal jeg selvfølgelig bruke mesteparten av dagen i bilen hjem.
God ettermiddag fra Den Arktiske Hovedstaden Om 24t så sitter jeg på Widerøe fly via EVE til Tromsø etter jobbtur til Bodø og har da opptjent mitt EBG. Ellers idag sitter jeg å redigerer en video også går igjennom en gammel søknad før det ikveld blir et søknadskomitee møte hvor Norge skal søke om å få en internasjonal speiderleir. Ellers skjer det ikke så mye her. Så ha en flott søndag om dere er i Østlands lockdown eller ikke
God ettermiddag fra Oslo. I dag ble det ski. Ansvarlig som jeg er tok jeg privatbil til en kommune i "Ring 2".
Velkommen til byen! Vennligst kle deg anstendig om du ikke har lukket gardinene i stuen.. Forresten fine suiter, men føler ikke badene står helt i stil med resten..
Det er nok no! BGO er stengt, vi tåler ikke dette! «Godt» jeg ikke skal fly i dag ... sammenlign med bildet før i dag, brøytebilene kjører hele tiden! Nå blir det nok overtid og kontroll fra Arbeidstilsynet siden de har nedbemannet og kuttet bevilgingene fordi vi ikke har hatt så mye sne side spanskesyken.
Ja, badet var stusseleg. Men eg har slåbrokk på i sofaen. Den passer så fint på ein kar på 193, og når du får på sandalene på mine bein i 45, så ser det ikkje bra ut. Men Gjøvik var kos. Og filmen Et glass til var fantastisk morsom på 0,7 i promille