Ser ut som om klokka er godt på morgenkvisten på hjemmebanen. God mandag fra United Club SFO der middagen er blitt tilpasset anledningen! Amerikanerne, ass. Nå skjønner jeg hvorfor kveldens SK936 ikke har mer enn 8 pax i Plus, "alle" vil heller se Super Bowl
Fortsatt søndag her i NYC. Sett Super Bowl på Monarch Rooftop Lounge; med god mat og drikke! Kansas City Chiefs helt klart best i dag
God morgen fra TRF! WF402 skal straks ta oss til BGO og deretter videre til AES. Det forventes en innholdsrik flight med både Krug og 7-retter Ha en flott mandag, Krug i luften eller ikke!
God altfor tidlig fra Sola. En litt for kort natt er over så nå prøver man igjen å komme til Oslo etter at SAS innstilte flyet fra LHR i går. Ser så langt ut til at SK4002 er i rute så det er jo bra, en del folk en mandagsmorgen også ser det ut til. Nyt mandagen folkens
God altfor tidlig morgen fra senatorloungen på Heathrow. Mitt første besøk her, jeg bruker ellers å gå over til Singapore og de andre loungene, men det gadd jeg ikke i dag. Turen med EVA i går gikk greit. Jeg foretrekker nattflight når jeg flyr vestover, for da sover jeg mesteparten av turen. Nå er jeg usikker på om jeg fikk sove noe i hele tatt. Kroppen føles trøtt - men det kan jo like gjerne skyldes jetlag og at jeg sov lite i natt og sto opp grytidlig. EVA var et hyggelig bekjentskap, de var langt foran Thai på mat og service. De var dessverre ekstremt dårlige på IFE, jeg trodde de hadde dårlig på thai og SAS, men dette var mye verre. Det var ikke en eneste film eller serie jeg hadde lyst å se. Stolene på 777-en var heller ikke blant de bedre. Alle vindussetene sto på skrå mot vinduet og dermed ble det noe klønete med armlener og å finne behagelige liggeposisjoner. Neste gang håper jeg på nyere fly og nattflight!
God morgen! En arbeidsuke igjen, så er det vinterferie Skulle ønske det var T-5 til direkte OSL-MIA som i fjor, men vi skal nok få det fint for det. A350 ser i drømmen min ut som i bildet under Ha en fin mandag alle IF-ere
God morgen fra SK1463 Her er det en liten svipptur til Køennhavn i dag før Widerøe skal ta meg til FDE i ettermiddag. Her er det ikke en gang i nærheten av halvfullt fly. Go starter på rad 17, og det er minst 8-10 helt ledige rader foran her. Det er ikke helt som i «gamle» dager da disse morgenflyene var pakket… Man kan i grunn forstå hvorfor flyselskapene sliter Vel, ønsker i alle fall alle en strålende dag, hjemme og ute, med og uten en super bolle (eller bowl)
God morgen! Da var det ny arbeidsuke. Fikk rundt 3 timer søvn, så dette blir en laaaaaang dag. Bare å komme seg i fillene, hoppe i bilen og sette kurs mot kontoret. Savner hjemmekontor
God mandags morgen. Ser ut for å bli hjemmekontor nok en uke. Trenger ikke vare så mange ukene til nå, men siden Jr er hjemme fra skole i nord i 2 uker så er det en fin match. Safe flights til alle som er på tur Edit; hjemmekontor og sein utelunsj byr på påskestemning;
God mandag ønskes alle fra Oslo! Her er det lite spennende som står på programmet, men kun en uke til vinterferie og spontant bestilt tur til Køben, så blir vel litt research i løpet av dagen.
Morn fra bussholdeplassen. T-13 til neste tur med vingebasert transport. Turen sikrer meg gull, kun to mnd inn i opptjeningsperioden. Greit å huke det av lista. Satsee på en rolig ukestart. Ha en fin dag
God morgen fra Wien. Nettopp landet og passert de vanlige hindrene. Nå i den triste Austrian-loungen. EVA leverte, med Dreamliner, god mat, god service og seks-syv timers søvn. Et par-tre "smaksbilder" fra serveringen: Forrett Hovedrett: Fisk med båndspaghetti Klar for frokostøkt. Nå gjenstår det kun OS 335 og R12 så er vi hjemme. Ja, og så fem minutter i taxi, som koster 1/4 del av tre timers tur fra Hua Hin. Ha en fin dag, og vel hjem alle IFere.
God mandagsmorgen alle sammen. Ny uke, nye muligheter og deilig med sol og fint i Oslo i dag. Herlig!
God formiddag fra kontoret. Lunsjen er over allerede, dagen flyr! Snart kake. Startet på hotell i storbyen, med tilhørende hotellfrokost. Hyggelig avveksling fra hverdagen. Nå skinner solen, og det er deilig. Ha en fin uke, folkens!
Go Kansas var der noen som ropte, så da heiet vi på dem. Men det var stående applaus for Rihanna i går kved i den lokale hotellbaren. Shine like A Diamond var det flere som gjorde. Nå er det frokost så Trader Joes også stranda før @Tore har bedre kredittkort en meg på MIA. Og der må det nok ventes på et fly.
Du får forsøke EVA sin nye konfigurasjon neste gang. Da matcher søvn og service bedre. Selv om de setene også er trangere en hos SAS feks. Om det er noe trøst så er innholdsdelen kliss lik på hele *A med små lokale filmsmak justeringer. Alliansen kjøper samme pakke. Så det er lite nytt å se før de bytter ut innhold for min del.