Sykkeltur før soloppgang + god Torsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av oddA, 17. okt 2019.

  1. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen Oslo!
    Ingen ting slår gleden av alarmen på 04:00 for og sykle 2 timer før jobb.

    Dagen blir brukt på planlegging av ny tur til Portugal for og surfe!
    Samt drømme meg bort om biltur fra Oslo Til Mongolia... ( Noen som vil være med)?

    Ha en nydelig dag alle sammen!

    [​IMG]
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord! Det er tøft å vere både næringsdrivande og fast tilsett. Ukritstleg tidleg opp for å jobbe før jobb. Heldigvis kom @Kristian seg avstad i natt utan mi hjelp. God torsdag til alle.

    Sprekt, @oddA!
     
  3. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen/natt fra HAU og SK305, hvor turen om kort tid går over fjellet. Deretter til AMS, hvor vi allerede har fått beskjed om over en times forsinkelse. :rolleyes:

    Mens jeg holdt på å feste bagasjetagen på kofferten (sjekket inn på automat) kom det bort en dame fra serviceskranken og klistret på slik rød Star Alliance priority-tag. Det har jeg aldri opplevd før. :)

    77C4D626-D1E3-4548-9408-C7E69982C9C1.jpeg
     
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Folk e steikje galen... sprekt @oddA !!

    morn fra Oslo. Snart OSL og tur til køben. Ellers leverte Millencolin 20 sanger på 70 minutter i går. Ikke feil!
    C0D57DF2-8761-4613-9A4C-D12678951C60.jpeg 35833B83-E198-44D7-AB32-8F9ACDD53237.jpeg
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Stå opp kl 0400 for å sykle? Nja.. Ikke min kopp te. Sliter nok med å stå opp så tidlig når det skjer noe jeg har lyst til, som å fly.
    Men, kudos til @oddA !

    I dag skal jeg jobbe et par timer, og så bevege med mot OSL, for en etterlengtet flytur. Begynner enkelt, med OSL-FRA. Så videre til BCN, hvis det ikke er noen som brenner bildekk på rullebanen, eller noe sånt.
    Vi er en gjeng som skal nedover, og alle er plassert på hver sin flight, så vi er sikre på at ikke alle blir strandet hvis et fly blir kansellert. :p

    God torsdag til alle!
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Morgongrynt frå gullbua, OSL!

    Ho mamma og gutungen et frukost:
    20191017_063854.jpg

    Ho mamma veit ikkje at ho skal fly fremst i bussen over dammen. Reaksjonen når ho finn ut av det blir publisert i reisebrevet som biletet over er henta frå :)

    Ha ein fin-fin dag, folkens -- med eller utan løyndomar!
     
    Liza, Earl, Points4Fun and 14 others like this.
  7. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Trondheim!

    Straks klart for tur til jobb, før det blir å pakke det siste for AMS i ettermiddag...

    Ha en flyvende flott dag:cool:

    @Kristian Håper virkelig det går litt mer på skinner (eller heter det vinger?:confused:) over til US of A i dag enn i går kveld:cool: Hjertet hadde ikke godt av oppdateringene utover kvelden...
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Idag blir det vintersko på skuta, deretter noe oppgraderinger i heimen. Kroppen verker et møtet med asfalten i går, men er på god bedring...

    Ha en strålende dag :):)
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en sliten kar som bruker dagene utenom arbeidstid til å klargjøre hus for salg.

    Det hjelper selvsagt ikke på, når rapportene strømmer inn fra nord og vest om forsinkelser og drama, man må jo ha med seg utviklingen der og.

    For en som er litt gærn på reise og selv har opplevd dramatikk på reise, så er det ingenting som slår slike reisebrev @Kristian og @Eddie47 . Dog, sett bort fra underholdningsverdien, jeg har masse sympati med dere!
     
  10. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sandefjord. En helt, vanlig, kjedelig dag på kontoret..

    Ellers går jo hver ledige time til å sjekke EF, AF++ etter LH F i neste uke. Ser fortsatt dårlig ut for FRA-PEK mens MUC-PEK er bedre.

    7 dager igjen ...
     
  11. tobbens

    tobbens Medlem

    Innlegg:
    104
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Lysaker. Kroppen verker etter en intensiv treningsøkt igår. Badevekta viser 3 kg ned i vekt etter hardøkten. Det kan ikke være sunt.
    Har bestilt FlexiVisa idag for å handle drivstoff på Shell med Trumf-bonus og 4% cashback. Det skal visstnok være bedre enn SAS MC.

    Ellers planlegger jeg fortsatt Mileage Run mellom OSL-ARN-CPH-GDN-OSL.

    Har lest noen innlegg angående "Harrytur til Gdansk" som er interessante.
    Ideen er å ha handle inn lovlig kvote på Sprit, vin og røyk og finansiere deler av reisekost på den måten.
    Problemet er at jeg verken røyker eller drikker, og jeg kjenner ingen andre som ønsker å kjøpe slikt heller.
    Fant noen artikler om at det var noen Facebook-grupper som omsatte disse varene, men det ser ut som de aller fleste har blitt lagt ned etter klage fra politiet ?
     
  12. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

    Da har en hørt på @RoadKing og tok et litt større jafs på gjenværende kvote for CT 3 da LH ble booket med classe Dx4 legs pr hode, et par timer på FRA lover bra, barna kan ete så mye godteri de vil, NOT:rolleyes:

    Da står det om å velge hoteller, blir litt Hilton og noe all inclusive, altså deler litt opp. Blir litt domestic travel. Får se hva madammen mener om denne turer, med fly bytter, hotell bytter og 2 barn:D

    Destinasjon valg av barna(litt feil barneoppdragelse?) Innebærer kids disco og Sam Chui lov priser dem i egen sightseeing... Hvor skal Doktor`n...

    Ønsker super dag i luften, som på bakken


    Hus salg er alltid gøy, da finner en ut hvor mye rart en har samlet opp igjennom tiden, og ting en antok var fortapt for alltid. Lykke til.

    Endelig framme seg vi

    Mangler ordet ego trip i innlegget. God tur!
    Flott bilde av deg @OttoL midt i publikum hevet mot himmelen.

    Oiiiiiiiiii:rolleyes:
     
  13. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,671
    Likes mottatt:
    6,658
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL Premium Lounge. Tenkte jeg skulle sjekke ut denne idag siden jeg har skaffet meg Amex Platinum, hovedsaklig for å få tilgang til Virgin Australia sine lounger når vi reiser economy der nede. Jeg har ikke funnet noen andre fordeler som gjør at jeg tror det er verdt det når prøveperioden går ut, så det blir vel avbestilt hvis jeg ikke går i bokklubbfella.

    Premiumdelen av OSL Lounge var faktisk helt tom da vi kom idag. Noe helt annet enn Gull på andre siden av gangen :D Ellers er det vel mye det samme selv om dama liker interiøret her bedre enn der.

    Nå krysser vi fingrene for bussgate i Frankfurt!
     
    Earl, Sonictravel, ArthurDent and 7 others like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen og morgen ...,
    Klokken er så vidt bikket midnatt og vi sitter i et fly som står langt ute i ørkenen og venter på kaiplass ..
    ikke kan vi sove heller, vi skal jo ut i varmen ..
     
    Earl, Sonictravel, ArthurDent and 8 others like this.
  15. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Ombord i en forsinket SK821 etter en strabasiøs busstur rundt halve Gardermoen.

    Det store spørsmålet nå er om vi får frokosteske eller kube, da flyet skulle gått før ni, mens det går litt etter.

    C5275432-BA07-4511-A39E-BB38A3716C51.jpeg
     
    Earl, Eddie47, Sonictravel and 6 others like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Ikkje mat og ikkje kai... Er dette eit fly som ikkje går i fast rute?? Måtte du snart vere på hotellet og klar for kvile!
     
    Earl, Eddie47 and ArthurDent like this.
  17. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    @oddA du er gærnere enn meg, men imponert
    Her er det lang dag på gang med myyye graving og montering av kummer
    Men i morgen går turen via zrh til Portugal. Lang løpetur på søndag
    Jaja, de gærne har det godt
     
  18. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra London. Litt trang hjelm i dag, mistenker det er middagen på Hakkasan Hanway som er synderen. Kan være magen ikke tåler Michelin-stjerne-restauranter lengre ...:eek:

    Videre blir det å prøve å få med seg noe faglig i dag, før det blir retur via Frankfurt hjem i kveld. 15 min gange til flyplassen er innafor :)
     
    Earl, Eddie47, ArthurDent and 8 others like this.
  19. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Litt frista til å velge 14C :)

    [​IMG]
     

    Attached Files:

    Last edited: 17. okt 2019
    Eddie47, drsyk, Arvid1410 and 2 others like this.
  20. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Startet dagen med å forsove meg til en oppgave jeg skulle utføre litt tidligere idag:oops: (Skulle brukt mindre tid på å lese meg opp og se videoer av Pixar teorier) Så den oppgaven utsatte vi med 24t, får håpe det går. Ellers er det ikke mye spennende som skjer her i nord.
    Jeg kan se frem til at vi om 1 ukes tid skal stille klokka tilbake til Normaltid forhåpentligvis så stilles den for siste gang og en flyvning jeg skal ha om ca. 15 dager

    Så ha en god torsdag om du nettopp har kommet gjennom dramaet til @Kristian eller ei. Forøvrig god reise til alle dere som er ute og farter
     
    Earl, Eddie47, drsyk and 4 others like this.

Del denne siden