Ser ut til at sida er nede akkurat no, men eit Google-søk viser at der sto følgjande "I samarbeid med SAS kan Synsam nå tilby alle nye brilleabonnementskunder hele 12 000 EuroBonus-poeng ved tegning av brilleabonnement. Som Eurobonus-medlem samler man poeng via flyreiser, hotellbesøk og leie av bil. Og nå også når det tegnes et Synsam Abonnement. De oppsparte poengene kan deretter ..." Kanskje eg må ta å få vurdert synet mitt på nytt.
*Fra 199 kr pr. mnd. med en totalkostnad fra 4.776 kr, ved leie av 3 par briller eller flere. Bindingstid 24 måneder.
I samarbeid med SAS kan Synsam nå tilby alle nye brilleabonnementskunder hele 12 000 EuroBonus-poeng ved tegning av brilleabonnement. Hvordan fungerer Synsam Brilleabonement? Du leier 3 par briller eller flere. Du velger mellom progressive briller, enstyrke briller, solbriller og sportsbriller - med eller uten styrke. Månedskostnaden på ditt abonnement baseres på hvilken glasskvalitet og innfatningskategori du bestemmer deg for. Med et Synsam brilleabonnement er alle synsundersøkelser inkludert. Velkommen inn til din Synsam butikk for å prate om vårt brilleabonnement, ta en synsundersøkelse og sammen med våre dyktige kunderådgivere velge ut forskjellige briller tilpasset ditt liv, og din livsstil.
Jeg trenger bare vanlige langsyntbriller, kjøper dem i storkjøkkenpaknng på nille eller Clas Ohlson, og får vel 20 000 ekstrapoeng hvis jeg kjøper for 4000. Tror ikke dette er noe for meg.
Jeg kjøpte akkurat nye briller fra Specsavers Men tror jeg kom billigere unna uansett, 2for1 for ca. 3100 hvorav innfatningen kostet 1999.
Noen som faktisk har prøvd ut dette og har noen erfaringer? Bruker linser, men kan trenge noen briller..
Eg har testa dette, og no er prisen frå 149 kr pr mnd. For min eigen del, som nett har passert 40 og merker at synet sliter litt, så var det kjekt å få undersøkelse kvart år, og mogleg endring av brillene inkludert i prisen då dette kan endre seg. Eg gjekk på ei dyr sportsbrille, då eg treng gode briller og godt glass til desse, og det gjorde at eg kom opp på 349,- men det er fullt mogleg å komme seg på 149. Etter 3 år så eiger du brillene, så det er ei leasingavtale. Poengene kom inn i dag, og det er før eg har betalt noko eller fått brillene. Så no får eg sjå om eg må bestille meg nokre linser...