Take our challenge and earn up to 60.000 EuroBonus points

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tommy777, 20. mars 2014.

  1. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Har fått som svar nå, av en tredje person på chatten, om at f.eks OSL-CPH-TXL-CPH-OSL kun telles som 1 t/r, fordi det kun er et bookingnummer.
     
    sexten liker dette
  2. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, dette var jo veldig lett å forholde seg til som kunde :)
     
    mhsalv liker dette
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Bookingnummer som i bestillingsreferanse?
     
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp.
     
  5. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    @Misterix har du fått oversendt denne samtale loggen på mail sånn at du har bevis på dette? I såfall vil jeg veldig gjerne ha denne mailen da jeg allerede har bestilt en reise som kan telle som 2.

    Jeg fikk nemmelig beskjed om at det ville telle som 1 t/r og at 2 enkelt billetter ikke ville telle som en t/r
     
  6. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    @Ida Hadde det vært mulig å få en kopi av den mailen fra den samtalen? Da den mailen vil sikre meg masse ekstra poeng? :)
     
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    SAS kundeservice/kampanjevilkår strikes again! At man ALDRI lærer..
     
    anders82, mathiasfe and vegardg like this.
  8. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke fått noe denne gang, fikk de to siste med rimelig bra uttelling samt ligger inne med 4 t/r i opptjeningsperioden.
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Dessverre :(

    Btw: Dette var for ruten OSL - CPH - HAM - CPH - OSL, men det skal vel ikke spille noen rolle?
     
  10. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Det ser ut som om at Ida har fått. Så kanskje hun er snill og kan dele det med oss andre når hun kommer online. Jeg vet at jeg hadde vært evig takknemmelig. Siden det vil gjøre at jeg kan ta en MR og skrape inn 1500 grunnpoeng på den og hoppe i fra 500 som min 1 T/R vil gi til 30 000 som 5 T/R vil gi :)

    Er glad det alltid er noen i SAS som ikke har fått med seg at ting er forandret på eller tror det er annerledes. Og at dem yter så bra kundeservice når folk ikke er godt nok eller feil innformert
     
    Misterix liker dette
  11. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Satt pris på om du gir meg en PM hvis du får noe delt! :)
     
  12. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    @Ida Når man har en chat med dem så har man en link der man kan klikke på for å sende en kopi fra hele samtalen til mailen sin. Så man har bevis på hva det er man har skrevet med dem.
    Men da blir det en telefon til Eurobonus på mandag for å bekrefte dette. Også blir det å bestille milage run etterhvert.
    Har sett på OSL-CPH-ARN-RNB-ARN-CPH-OSL til 2200 kr for å oppnå dem 3 t/r jeg trenger vis min OSL-CPH-ORD-ATL-ORD-ARN-OSL teller som 2 t/r (ORD-ATK-ORD flys av UA)

    Noen som har noe billigere alternativ til å hente inn 3 t/r / 6 legs billigere? Eller med layover enn fra 22 til 16 neste dag
     
  13. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Må si meg litt enig her. Det virker jo som om en del kampanjer ofte utløser dagevis med diskusjoner blandt veldig reisevante folk, om hva som egentlig menes & hvordan man faktisk kan tolke betingelsene. Legg til at de som da spør SAS om diverse, til tider får litt motstridende svar, så må det jo skape diskusjoner, både positiv & negativ.
    Forøvrig så må jo alle få ha rett til å uttale seg & sin personlige mening om selskaper, strategier & kampanjer, uavhengig av deres egne forskjellige statuser eller lommebøker.
    Om man er uenig i sak, så er det jo fritt å diskutere det, helst uten å bli for personlig, eller i noen retning.
    Det kan jo frata noen lysten til å delta i diskusjonen, og det er vel ikke meningen med et slikt forum.
     
    anders82 liker dette
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    [Korpsfører-action]
    Har redigert et par-tre-fire poster her nå.

    Mitt råd er å trekke pusten. Det er bare et tilbud fra et flyselskap. Så slapp av og nyt dagen

    [/Korpsfører-action]
     
    Bizflyer and Kjakan like this.
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Kommunikasjonen fra SAS burde utvilsomt vert mye bedre. Utover det synes jeg at dette er en grei utfordring og bra tilbud fra SAS. At de økte antall t/r med 1 for min del, forstår jeg. De forsøker jo å få folk til å reise mest mulig med dem. De leker jo ikke butikk, selv om det ikke alltid virker slik da :p
    Jeg tok utfordringen men kommer ikke til å fly en eneste tur, men reiser sikkert 10t/r med DY i samme tidsrom. Så neste gang er nok kravet til meg redusert.
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tidligere har jeg deltatt på challengen mange ganger og de har alltid talt opp 4 legs som 2 tur/retur.

    Så jeg tviler sterkt på at de har endret på dette nå
     
    Misterix liker dette
  17. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Et godt eksempel på hvordan man kan oppleve at de tolker reglene forskjellig har jeg fra forrige kampanje.
    Jeg fløy endel KRS-OSl-TRD-OSl-KRS. Jeg spurte SAS om dette var 1 eller 2 turer, og fikk klart svar at dette ble 1 t/r. ( KRS-TRD)
    Utover kampanjen så var jeg rimelig sikker på at jeg ikke ville oppnå målet, før jeg plutselig fikk beskjed om at jeg hadde innfridd, med grei margin, siden de telte disse turene som 2 turer.
     
  18. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Da var alt som trengs for å oppnå full bonus på 30 000 poeng booket :)
    OSL-ARN-ORD-ATL-ORD-CPH-OSL 4 legs 2 t/r
    OSL-ARN-HAM-OSL 3 legs 1,5 t/r
    OSL-ARN-HAM-OSL 3 legs 1,5 t/r
    Fikk dem siste 6 legs for 1680 kr :)
     
    Misterix liker dette
  19. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Mangler selv 1 tur/retur å bestille før 30 000 er i boks :)
     
  20. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag,
    Ny her og kanskje dumt spørsmål...... Men hvor / hvordan bestiller du en tur med 3 legs ? Har søkt litt på kayak, men der kommer turen du beskriver oven for på 12000,- - litt i overkant mye :)
    Ellers nyter jeg stor glede av alle tips her inde på forumet ! Helt suverent nettsted :)
     

Del denne siden