Take our challenge and earn up to 60.000 EuroBonus points

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tommy777, 20. mars 2014.

1. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Det er en av grunnene til at jeg alltid stikker innom en automat og tar ut et boardingkort.

Vet det ikke hjelper nå, men..

2. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Det samme har jeg også begynt med. Så har jeg de liggende hjemme helt til jeg er helt sikker på at alt er registrert korrekt.

3. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Då eg klarte å forsova meg til min BGO-OSL-CPH-HAM-CPH-OSL-BGO tur for nokre helger sida så er eg ein slik tur i minus. Er det nokon som har forslag til kva som er billigast og raskast å gjennomføre for tida? Ynskjeleg med tur/retur samme dagen, avreise frå BGO, pris under 2000.- og 6 segmenter.

8. - 10. Juni er aktuell reiseperiode. Veit dette er ein "long shot", og fann heller ingenting på mine søk, men kan hende nokon har nokre tips?

4. rkvalvaa

rkvalvaa Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Har du prøvd å ta ut/bestille reisekvittering på sas.no? Du skal kunne få tilsendt kvitteringer over alle reiser i en valgfri periode. Har brukt dette en del pga grinete revisor som ville se at reiser i plus/full flex var gjennomført, og ikke bare belastet bedriften og refundert uten reise...

5. Lobby

Lobby Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Mangler 10 segmenter for å nå målet om 18 segmenter. Har booket OSL-CPH-GDN-CPH-OSL *2 for 5000kr. Får da ca 11.000 poeng i tillegg til de 30.000 fra kampanjen. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg eventuelt kunne fått enda mer poeng eller segmenter til samme eller billigere pris? Nå må jeg bruke to dager bare på å fly så skulle helst klart å redusert dette til en dag.

6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Har sendt til gullmail, og fått bekreftelse på at de har mottatt min mail, men har enda ikke fått svar( dette var søndag ) så da hjalp vel ikke det.
    Får vel forsøke telefonen da( bare å kvesse opp birdie-num-numaksenten da...;) )

7. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Passbook? Der ligger alt til evig tid, har jeg inntrykk av.

IMG_0087.PNG

8. LN-FHU

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Men hvordan sender man det til EBRETRO pr brevpost mon tro...;)

9. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    På samme måte som jeg legger det inn på et forum; screenshot. Så kan du printe det ut, binde det til foten på en brevdue og sende den av sted ;)

10. LN-FHU

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Ahhhh... Spiller ingen trille....har slettet aaaalt fra Passbook for lenge siden :) Får høre hva de sier på teflonen :cool:

11. asc

asc Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Kom meg litt for sent avgårde fra et møte i Stavanger. Ved gate 10 minutter før avgang - Gate Closed. EBG spilte ingen trille. Kunne få plass en time senere, men ble såpass irritert at jeg i affekt endret til Norwegian 30 min senere. Halvveis over til Oslo på 25B uten vått eller tørt slo det meg at den SAS-flighten var den siste leg'en jeg trengte i Bonus Challange-kampanjen. Og siste planlagte tur i juni :mad::mad: Jaja, selvmål der altså. Blir vel en fjern tante som får overraskelsesbesøk de neste ukene da :)

mali-no and Mr.FastTrack like this.
  12. LN-FHU

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Vel da kan jeg oppdatere med at min sak plutselig er i orden.....Ser nå på EB-sidene at siste flight er registrert og poengene for challenge er også kommet inn.
    Har ikke fått noe tilbakemelding på saken fra SAS dog......men mulig det ikke har noe med mail jeg har sendt å gjøre.... Kanskje bare kork i systemet... :) :)

13. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Vurderer å fullføre denne challengen, jeg har til nå 2 t/r reiser, så jeg mangler 3 t/r for å få 30 000 poeng. Jeg har funnet denne ruten: OSL - ARN - CPH - HAM - CPH - OSL. Vil dette gjelde som 3 t/r?

14. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Nei.
    dette er 5 flights...

15. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,672
    Bonuspoeng:
    113
    teller som 2,5 T/R

16. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Nå får jeg bare opp at kampanjen er avsluttet, og at det er game over? Skulle ikke den vare til 30 juni?

17. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Nei altså, jeg forsto der bare slik at man kunne gå på http://www.bonuschallenge.com/ for å sjekke hvordan man lå an og hvor mange t/r man hadde valgt?

18. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ingen måte å se hvordan man ligger an.
    Her må man holde tunga rett i munnen og følge med selv :)

19. teiker

teiker Medlem

Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Da har jeg fullført min, og ble faktisk kreditert 30.002 poeng for 7 t/r.

Kan bekrefte at OSL -CPH - ARN - TXL - CPH - AMS - BGO - TRD - OSL går som 4 t/r

Attached Files:

Jørgen liker dette
  20. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    *Den følelsen*

- Når man oppdager at man kunne valgt høyere alternativ på challengen :rolleyes:

SASlovah4evah and Kjakan like this.

Del denne siden