Men du skal jo reise via PEK denne gangen. Kanskje denne videoen kan hjelpe: https://v.qq.com/x/page/j03176peolg.html
Hei, Som dere ser har jeg booket CA F fra CDG til PEK. Er fristet til å endre utreisen til OSL-LHR-SIN-HND med SQ i C (a380 ny config). Konfigurasjonen er jo 1-2-1 på begge. Vet man sier "F er F" her inne. Men ville dere vurdert det? Slipper Kina, og vet at SQ F er overlegen på service og mat. Takk for innspill
SQ C er fantastisk! Setene og servicen er meget bra og de leverer konsistent et svært godt produkt. Jeg foretrekker faktisk minikabinen bak F i 777-300ER fremfor A380. Føles veldig intim og eksklusiv ut. I tillegg har man to toaletter nesten for seg selv på 12 seter. Gardinen bak til den store C-kabinen er lukket og derfor kommer nesten ingen derfra frem til disse toalettene Velger du SQ C bortover og OZ F tilbake får du jo sammenlignet
Klarte meg med 3 timer i PEK på separate bookinger og baggasje som måtte sjekkes inn på nytt. Måtte også stå i kø for å ordne visa on arrival. Med gjennomgående billett er tre timer absolutt nok! Da trenger du ingenting av det jeg nevnte, som de andre her også skriver
Eco er det du betaler for. Premium Eco er det lille ekstra. Business er god service. First er personlig service.
Og har man flaks med crew og/eller antall passasjerer på flighten er det mulig å rykke opp et hakk i overnevnte hierarki Vet ikke helt hva man da rykker opp til fra First
Det stemmer bra. Jeg er stort sett fornøyd uansett klasse. Et smil og en vennlig tone ordner det meste. På longhaul er Plus egentlig ganske bra, spesielt for dagflighter.
Har flydd SQ C i 77W og A380 før, og var veldig fornøyd. Derfor jeg vurderer dette. De aller fleste omtaler jeg har lest av Air China er ikke like positive.