HEI! Har booket en bonustur i F med TG i juli med A380 om formiddagen. Nå ser jeg på Flightradar at TG opererer denne svært ofte med en 777. Det virker ikke som det er noe "system" i når de opererer TG911/910 og TG916/917 med en kombinasjon av 777/380. Noen som vet noe om dette? Hele poenget med å bruke så mange bonuspoeng, var å fly F i A380 upper deck. ----- //J
TG er notoriske med bytter av fly. Du kan dessverre nesten aldri være helt sikker på at du får det som er booket. A380 rutene er de som er mest sikre, uten å være sikre.
Nettopp. Ante meg Ble oppgradert til business for en gang, og var superspent. Kom ombord i en kjempegammel 747 uten tv, flyet føltes helt 80 tall ...
Hadde satt opp alert i expertflyer for fly bytte så får du beskjed så fort det endres eller om det endres slik at du kan se på andre muligheter.
Nå kjører de service på sine A380. Derfor det har vært så mye bytte på LHR. Står om det et annet sted på forumet. Det vil være over i juli mener jeg å huske.
Har vært ganske stabilt de siste par uker på dette. 380 på TG916/7 og 777 på TG911/2 http://europe.etbtravelnews.global/347696/thai-operations-unaffected-by-technical-maintenance/
... SQ FRA-SIN ser sånn ut: F9 A4 Z9 C9 J4 U2 D0 S8 T7 P0 Y6 B0 E0 M0 H0 W0 Q0 N0 V0 G0 K0 L0 Er den ruta umulig å få F på?
Ja det har vært stabilt forrige uken, jeg så det, men stabilt for "feil" flight - jeg har booket A380 på TG 910/911, og der er det brukt 777 stort sett siste uke. Derfor ble jeg smålig stresset ...
Jupp, mange! Fløy med dem fra BKK til FRA i februar. Utgangspunktet veldig fornøyd, "bommet" nok bare på crewet - synes selve setekomforten er bedre enn LH F, maten var også et hakk bedre for min del. Servicen var dessverre... ehh, tja... Samboeren min ble servert mat hun er veldig allergisk for ikke bare én, men to ganger, og jeg ble på et tidspunkt skjelt ut(!) av flyvertinnen (som også serverte maten til samboeren) fordi hun mente jeg hadde gjort feil på forhåndsbestillingen av hummer (kom bare 1 av 2 hummere med på flyet....). I tillegg måtte vi hele veien be om påfyll av drikke, servietten slengt på fanget, maten slengt på bordet, o.l. Venter på tilbakemelding fra Thai - og da kommer reisebrevet også!
Fruen og jeg hadde den ifjor. Et utrolig stille fly. Men F kabinen er litt i største laget (for mye pax) så du får ikke den samme ekslusivitetsfølelsen som i 747 maskina deres og hos LH og LX. Vi drar med SQ om en måneds tid, ut fra CPH i en 777 er det heller ikke overbefolket der fremme
Ja. Fikk reker, ble dårlig, spydde ned dassen ved galley 15 minutter før landing. Good times! Litt mer saklig: Fin kabin og hvis dere er to kan dere spise ansikt til ansikt. Vi var superheldig med crewet. Faktisk så heldig at jeg hadde lyst å takke purser da jeg så ham noen måneder senere i København. Dassen er også stor og god hvis det er noe man bryr seg om.