TGIF!!!!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 29. jan 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Eeeeeeeeendelig fredag!!
    Bare noen få arbeidstimer igjen her før det er helt. Skal bli helt brillefjongt!
    Regnet høljer ned og det er 6 plussgrader ute, så da forsvinner vel resten av snøen også i løpet av dagen håper jeg. Den vil ikke bli savnet av meg iallefall.....

    I kveld kommer en glad venn på besøk og jeg har tatt ut en kg ytrefilet av kalv av frysen som nok skal bli deilig mat til kvelden. Akkopagnert av en heftig rødvin tenker jeg.

    Ha en fin dag og enda bedre helt når den tiden kommer.
     
    RoadKing liker dette
  2. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Skiløypene regner bort, det blir mørkere i terrenget og stormen sniker seg på.. Mildværet er ikke alltid positivt:) Fredagen tilbringes dypt nede i kontorstolen med lyset dimmet og kilovis med kaffe..
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gooood fredag fra Trondheim.
    Hjemmedag med kidsa idag pga stengt barnehage. Ettermiddagen bringer en MR til GDN, men må si været bekymrer meg en smule....:(
    Vi får krysse fingrene :)
    Ha en strålende fredag :):);)
     
    RoadKing liker dette
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag morgen. Morgenen er gået med en gang Norwegian callsenter roulette. Skulle endre en low fare billett for en kollega fra Trondheim via Oslo til Billund. Som følge av en litt ruskevær tenkte vi at det vill være lurt at komme seg med et tidligere fly ut av Trondheim for ikke strande der i helgen - ikke noe ondt om Trondheim :) første jeg fikk tak i sa det kun var mulig at endre flex billett, samme med nummer to vi ringte. Men tredje gang ble lykkens gang ! storm - selvølgelig, det er bare at endre billetten uten kostnad. hip hip
    god dag til alle ! og hold dere fast
     
    Herlov and RoadKing like this.
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Oslo S.
    Av frykt for kansellerte fly på SDN i ettermiddag valgde eg å ta morgonflyet. Litt i tidlegaste laget kjenner eg no.. no blir det i alle fall ei helg austafjells, og eg satsar på at eg har eit hus å kome heim til over helga. Sørvestleg vind er ei dårleg retning..
    Ha ein fin dag i stormen, alle vestlendingar.
     
  6. Flounge

    Flounge Livsnyter og hobbyfilosof

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra Drammen. Nå står helgen snart for døren. Gleder meg til biff og rødvin. Ha en fortreffelig fredag alle sammen.
     
    bor_i_en_koffert liker dette
  7. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra København! Grått vær og som sådan litt stusselig, men alt er bedre enn snøen som fremdeles kan sees i Oslo, selv om jeg har godt håp om at nedfallsfrukten fra stormen Tor, eller hva de nå kaller den, tiner siste rest også.

    Etter jobb venter godt belgisk brygg på dertil egnet sted. Etter at Den Tatoverede Enke dessverre la ned, har det blitt litt vanskeligere å finne et bredt utvalg belgisk selv i det københavnske, men på Nørrebro er det alltids et egnet vannhull.
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Så begynner Tor å gjøre seg gjeldende. Kansellerte avganger til vestlandet, også Trondheim. Min avgang kl. 17:30 står fortsatt, men 17:00 er kansellert, blir kanskje ikke så gøy dette her.
     
  9. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Skøyen.. Snart helg! Ble visst en langhelg i Boston i april pga helgens salg! :p:rolleyes: Begynner å nærme seg EBD dette! :D

    God helg alle sammen! :)
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Rimelig sprengt kapasitet i innenriksloungen. Tor setter spor. Heldigvis ser vi ut til å i rute.
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Ren maskinell boarding på gate 22, osl i dag. Ergo null problem med priority boarding. Dette ble behørig annonsert før boarding startet. Opptak som ble spilt av. Personale bak skranken gjorde ikke annet enn å trykke Play og Open.
    Er nok framtiden det her.
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Værnes kan melde om et par kanselleringer, noe forsinkelser ellers greit. Blåser ikke så mye her synes jeg......
     
  13. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Landet med SK362 på Værnes kl. 1635. Det var en meget rufsete landing. Under inflyvning informerte kapteinen om at flyet hadde mye bensin med, så det var mulighet for flere landingsforsøk..... God og beroligende info o_O

    Nå er det helg med planlegging av nye reiser ut i verden.
     
  14. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Flyr OSL-LHR i mrg. Satser på å fly sør for TOR.

    Skal lufte min ufattelig mye bedre halvdel, så det er viktig å unngå kanselleringer.

    /koffert.
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra California. Skyet i dag, men fortsatt veldig behagelig temperatur. Fortsatt mye å ta tak i, men ser lyset i enden av tunnellen. Blir jobb frem til 1800 før man tar fruen ut på middag.

    God helg allesammen!
     
  16. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Hvem hadde trodd at håndball skulle være så spennende. Tror jeg trenger noe å ro pulsen på.

    Ha ei fortreffelig helg :)
     
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her jeg bor på Sunnmøre har nå Tor rast fra seg det aller verste, men strømmen forsvant for noen timer siden og er fremdeles long gone. På slike dager/netter er jeg i alle fall veldig glad for at jeg ikke jobber i el-verket lengre...

    Vel, pilsa er fremdeles kald, det er fyr i peisen og vi har plenty stearinlys så man kan nesten ikke klage.

    Så mens Tor beveger seg nordover ønsker jeg dere alle en fin aften.
     

Del denne siden