TGIL - Thank god it's lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 01. april 2017.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Då er ein ferdig med dagens overtid og kan ete frukost før det ber på jobb igjen for dei ordinære timane.

I dag er det berre å komme seg ut å shoppe (for dei som har fri) før "overformynderiet" slaktar CT-billettane og poengbonusane på kredittkorta våre. Sjølv kjem eg til å bruke dagen til å riste på hovudet...

Ha ein fin og poengrik dag alle sammen!

Baldrick, Travellingalf and Kristian like this.
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Trondheim :)
    Fridagen skal benyttes til beskuelse av hytta og rydding av kapp som etterhvert blir ved :D

Ha en fortreffelig dag :D:D:D

Kristian liker dette
  3. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen.
    I dag skal vi ut og sondere el-sykkel markedet. Vi fant noen alternativer på nett i går, men tror det kan være lurt å prøvesykle de litt først. Når vi snart skal blåse 25k-35k på sykkel håper jeg for guds skyld at forhandleren eller nettbutikken som blir valgt aksepterer Amex!

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag fra Øst-Finnmark!

I natt reiste jeg fra Kirkenes via ørten plasser til Sydney – i drømme. Ved ankomst Sydney kunne jeg ikke forstå hvor jeg hadde kommet og husket ingenting av reisen. Tenk om jeg hadde reist i F og ikke husket det? KRISE! o_O:confused:

Ellers ser jeg at Widerøe har hosta opp gladnyheter for alle som vil ha med seg ski på flyturen sin. :D

Ha en bonusrik helg! :)

Earl, Aussie74, Travellingalf and 2 others like this.
  5. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,712
    Bonuspoeng:
    113
    Super start på lørdagen med SK821 til Amsterdam. Men her står man så uten koffert som er lost in space en eller annen plass....
    Så da blir det litt mer styr med helgetur enn planlagt

Blaa liker dette
  6. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag fra gullstua på OSL også.

Utrolig deilig og stille her på en lørdag. Turen fortsetter til Nice om en stund, men den store nyheten i dag må være ny type suppe i loungen - og det er ikke engang aprilspøk!

IMG_4792.JPG

Xflipper, Kristian, Aussie74 and 2 others like this.
  7. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,734
    Bonuspoeng:
    113
    En hyggelig overraskelse i dag, da jeg støtet på @Travellingalf med familien i gullstua! :)
    Selv har jeg endelig fått med senior på tur. Nesten 10 år siden sist han var ute å fløy. Noe som kunne merkes i sikkerhetskontrollen....:oops: Uten å utbrodere, så konkluderer jeg med at voksenopplæring er vanskelig... :rolleyes:
    Men, vi kom oss igjennom og opp i loungen, som ble hans første besøk ever. Tror det fristet til gjentakelse.. :)

8. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Sponvika :)
    Her ble det fly til Oslo med henting av returbil som skal tilbake til Stavanger. Måtte så klart stoppe hos foreldrene mine og i morgen blir det båt fra Strömstad til Sandefjord ⛴⚓️
    Festlig at ferjen koster null kroner! Sånt liker sjefen :D
    IMG_1082.JPG

RoadKing and Kristian like this.
  9. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Sommerdekk på bilen.
    Og ryggen er ikke hva den var o_O

Men vi overlevde og er klare til ....?
    Ha en fin dag, med eller uten propell :)

Kristian liker dette
  10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden. Etter en tåkete morgen og formiddag kom solen fram i ettermiddag, noe som sammenfalt med at jeg var ute og gikk tur, og da var det ganske deilig med solen i fjeset :)
    Ellers har det vært en grei lørdag, litt uvant å være hjemme ettersom man har vært på reisefot de siste par helgene, men er jo godt med en hjemmehelg også :)

Nyt lørdagen alle sammen :)

Kristian liker dette
  11. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    [QUOTE="Kristian, post: 134580, member: 1661] I natt reiste jeg fra Kirkenes via ørten plasser til Sydney – i drømme. Ved ankomst Sydney kunne jeg ikke forstå hvor jeg hadde kommet og husket ingenting av reisen. Tenk om jeg hadde reist i F og ikke husket det? KRISE! o_O:confused:[/QUOTE]

Jaja, du slapp i alle fall å ende opp i Sydney, Nova Scotia :)
    http://viewfromthewing.boardingarea...-cold-sydney-canada-instead-sydney-australia/

Kristian, Earl, miura and 1 other person like this.
  12. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    Huff, stakkars! :confused:

Ikkje for det, for folk her inne speler det vel (nesten) inga rolle om MR-turen går til Australia eller Canada så lenge lounge- og C-/F-tilbodet er upåklageleg :cool:

Earl, Travellingalf and RoadKing like this.

Del denne siden