Thai @ CDG

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flybu, 12. mars 2023.

Tags:
  1. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    Har en CT fra CDG-BKK med Thai neste uke fra Terminal 2E. Finner ingen SA lounge der. Noen som vet om det i det hele tatt tilbys lounge? Det er normalt en SkyTeam terminal og SA loungen er på Terminal 1.

    På forhånd takk :)
     
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,725
    Likes mottatt:
    7,648
    Bonuspoeng:
    183
    CDG er ingen bra flyplass for lounger. Den er ingen bra flyplass i det hele tatt ;)

    Men på flyplass-kartet ser det ut til å være mulig å gå greit til fots fra 2E området og over til 2A (via 2C). På 2A finner du Air Canada lounge, i alle fall.
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Enig med @tobeornot999 . Hadde hjemreise med SK fra Terminal 1 i dag. Skulle jo være lounger der men det må eventuelt være før sikkerhetskontrollen.
    Har aldri klart å finne *A loungen(men ikke lett så alvorlig heller)
     
    tobeornot999 liker dette
  4. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,441
    Likes mottatt:
    5,402
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har et fly som går fra terminal 2E, fløy M kl. 11:00. Istedenfor å besøke lounge, spiser jeg heller en god frokost på hotellet på flyplassen og drar rett til terminalen og gaten. Å bevege seg fra den ene enden av terminal 2 og til den andre enden er vanskelig å beregne tid på og jeg vil ikke risikere å miste flyet.
     
    Last edited: 13. mars 2023
    Wiolenze and Insomnia4u like this.
  5. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,561
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    Den er vel på non-schengen mener jeg
     
  6. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer, etter passkontroll men før sikkerhetskontrollen. Forbered deg på å forklare en fransk grensevakt at du vil besøke lounge og skal tilbake igjen.
     
  7. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,561
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    I min erfaring er ikke loungen verdt den praten med en fransk grensevakt, men så har jeg ikke vært der siden 2017 på vei hjem fra Singapore, så jeg slapp praten :)
     
  8. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    Takker for input. Er godt bekjent med CDG, men stusset over at Thai var på 2E. Har en liten backup løsning på gang :)
     

Del denne siden