Thepointsguy.com omtaler igjen SAS Innenlandslounge

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Chrisbgg, 16. april 2018.

  1. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
  2. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Liker både gymrommet og massasjemuligheten. Benytter også dusjene (uten å trene) titt og ofte. En av de mer hensiktsmessige innovasjoner SAS har levert de siste årene.
     
  3. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    For en som aldri har vært på et treningssenter, må dette være en av de minst interessante greiene i en lounge noensinne.

    Jeg har vel aldri tid innenlands for noe annet enn en kjapp snacks, men bra hvis det benyttes. Den nye loungen er jo veldig fin den, men jeg savner noe skikkelig mat iblant. De rå grønnsakene sammen med med cous-cous og noe annet hvitt greier, er helt forferdelig. Trenger ikke mye. For eksempel noe godt pålegg til brødet, om så bare noe billig syltetøy.
     
    Satyv and braathens safe like this.
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Treningsmuligheten i innenriksloungen er genial, det skal SAS ha. Det er godt for folkehelsa dersom noen prioriterer tredemøllen fremfor å tylle i seg sur kartongvin. Hadde de tilbudt whiskybar (á la Swiss) eller belgiske øl på fat (á la The Loft), så ville det naturligvis vært utilgivelig å prioritere trening.

    Utfordringen med SAS innenrikslounge er og blir kapasiteten. Flesteparten av gangene jeg har vært innom, har det ikke vært sitteplass å oppdrive. Jeg tror den hadde vært rimelig stinn også om man begrenset adgang til Star Gold, så kanskje en mulighet kunne være å gjøre nettopp dette, og heller opprette en bollebu for Plus-reisende?
     
    Olelink, Origo, Lnbre and 2 others like this.
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,509
    Likes mottatt:
    34,399
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bruker innlegget ditt som illustrasjon (og ikke kritikk) på hvor vanskelig det er for SAS og alle andre flyselskap å dekke ønsker og behov for en så divers gruppe kunder som de faktisk har.

    Treningssenteret, til tross for at det er underutstyrt, er en flott grunn for min del, til å dra litt tidligere på OSL for å få unna en treningsøkt, så jeg slipper unna en på reisen.
    Det at det faktisk er spiselig og sunn mat med litt smak og ikke bare sukkertunge fabrikksmuffins å spise synes jeg er topp. Er det noe jeg er misfornøyd med generelt når jeg besøker lounger rundt forbi er det at det i så stor grad er usunn mat som settes fram.
    Forøvrig skjønner jeg godt at billige ( les karbohydrater) og lett serverte fabrikksprodukter er det vi får. I en bransje med knallhardt prispress er råvarepris og tidsbruk fram til konsumenten et sted å kutte for å kunne lokke oss kunder med en billigere pris.
     
  6. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Synes innenriksloungen er fin jeg. Joda, det er mye folk i støytene, og de kunne godt spandert noe billig brennevin, men dette er ikke viktig.

    Det jeg derimot mener de ikke burde hoppet bukk over når de designet loungen er ett hvilerom eller to. Det hadde vært ideelt på vei hjemover når man har reist langt, spesielt for oss som må videre til Nord-Norge etc.
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,079
    Likes mottatt:
    68,764
    Bonuspoeng:
    293
    Du må bare ikke være der i rushtidene .... lørdag ettermiddag og søndag formiddag er bra ...

    Problemet er at neste alle med EBG+ og Plus passasjerene er der mellom 15 og 16 på hverdager ..

    Vi som er "sluttet å fly" kan fly på andre tider av døgnet og ha den manuelle kaffekokeren for oss selv ...
     
  8. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Petter B-C and KristianR like this.

Del denne siden