Har kun sendt inn skjema fra nettsida her, ingen plass der ein kunne legge ved status. Sendte inn i går, ikkje høyrt noko endå. Dukkar vel opp snart.
Der kom min statusmatch. Sendte skjermbilde 3 dager siden. Må vel nesten ta en overnatting dette året for litt ekstra poeng da.
Har også fått match til Black, men da jeg bodde i går, virket det ikke som om nivået var oppdatert. Jeg ble anerkjent som medlem, men ingen oppgradering etc. Oppdaget også tidligere på dagen at på nettet sto jeg som Gold. Nå ser alt ut til å være på plass.
Fikk matchet fra Strawberry platinum til Thon Black nå, supert! Fordelene er ikke helt spinnville, men 20% av på restaurantene deres er fint å ha.
Er det som hos Strawberry så oppdateres ikke status i bookingsystemet til hotellet automatisk. Man må gjøre dem oppmerksom på det, enten ved innsjekk eller på forhånd. Men også mulig at Thon IT har litt mer orden i sysakene såklart
Kanskje spurt om før, men har noen hørt noe om dette er noe sånt som «en gang pr konto» pr lifetime, slik som enkelte flyselskaper gjør?
Hm hm. En uke siden jeg sendte inn bildebevis Jaja, hvis ikke Thon vil ha meg så har jeg det fint hos Radisson jeg.
Da fikk jeg svar også. Sendte inn bildebevis på tirsdag. Bw diamond select til platinum. Hadde håpet på black. Men bedre enn gold
Jeg fikk også platinum for bw diamond, har klaget og spurt om jeg heller skal sende radisson vip. Er bw diamond så lavt rated?
De ser kanskje på kravet for å oppnå nivået du matcher fra. BW krever 15/25 netter for Diamond/Diamond Select. De har ikke nivå som tilsvarer som Thon Black (30 netter). Og siden du spurte: Best Western matcher hvem som helst, når som helst og så ofte som helst
Noen som vet hvor mange poeng Thon tar for bonusnetter? Jeg har ikke "nok poeng", så jeg får ikke søke etter bonusnetter. (Som er ganske teit) Kan for øvrig rapportere at jeg har fått 5000 poeng for en natt i Sandvika. 4000 av de er i forbindelse med kampanjen for status match. Og hvis jeg har skjønt det rett, så får man enten 1000 eller 1500 poeng per natt, alt etter hvilke hoteller man bor på. Uavhengig av pris på rommet.
Det begynner fra 6000poeng per natt. Trenger ikke å ha nok poeng for å se ledige bonusnetter. Bruk priskalenderen https://www.thonhotels.no/thon-pluss/priskalender-for-bonuspoeng
For dere som har statusmatchet til Platinum eller Black anbefaler jeg å sjekke ut Thon+. Kan gi litt verdi. Har brukt det mange ganger selv. https://www.thonhotels.no/thon-pluss/black/opplevelser
De opplevelsene/restaurantene i Oslo som ikke krever overnatting. Gir det noen fordel med tanke på pris? Fks, hva er prisen på middag i Bristol Pub for to personer?