Kan jeg spørre hvordan dette fungerer? Sender man forespørsel først, så får man en pris å ta stilling til?
Hvis jeg ikke misforsto helt, så er disse opplevelsene gratis? Mener å ha lest at man får en gratis opplevelse for hver gang man kvalifiserer (årlig f.eks.) eller ved å gå opp et nivå.
Korrekt opplevelsene er gratis, Thon videreførte etter dei gikk ut av GHA. Hadde mange fine opplevelser da, samt ville oppgraderinger spesielt med GHA rundt i verden.
Det er gratis. Du sender en forespørsel og det kan ta 1-7 dager å få svar. Jeg hadde senest gratis middag for to på Thon Airport.
Husker disse opplevelsene fra når Thon var i GHA, men har noen opplevd å få dem også ved status match, eller må man vente på re-kvalifisering?
Disse fordelene som heller ikke krever overnatting - virker nesten for godt til å være sant at de skal være gratis? Takker ikke nei til 50 min massasje, men å få det "gratis" pga. statusmatch fra Radisson virker overraskende.
Så om jeg gir bort Strawberry gold (som er en ny fordel for plat), og vedkommende matcher med Thon, så får de black? Ingen dårlig deal og en pangstart for de som ønsker å begynne på bonusferden. Matchet forresten fra Strawberry platinum til Thon black (ut 2025). Sendte inn skjermbilde i går kveld og fikk mail tilbake i morges.
Hvis jeg skal snike meg til de ekstra poengene... Noen tips på Thon hotell i østlandsområdet hvor man kan få seg en rimelig natt 22 - 23 desember (p.t. det jeg ser som mulighet), evt 29-30 desember
Gardermoen er notorisk shitty på shuttle services. Til og med parkeringsplasser "på flyplassen" er dårlig dekket. Clarion, som jeg testet ut for et par uker siden var håpløst på shuttle. Og jeg kan ikke tenke meg at Thon er noe bedre. Lenger unna er de også.
Thon var super raske til å svare på status match. 2 virkedager før de ba om dokumentasjon. Et par screenshots samme dag, så var black i boks samme dag også.
Fått status matcha Gull hos Strawberry til Black hos Thon, hele prosessen tok under 24 timer, får prøve ut Thon litt neste år men eg klarer nok ikkje holde på Black siden eg bor for lite hotell generelt sett...