God, men altfor tidlig torsdagsmorgenen fra flytoget retning OSL. Planer endret sent i går kveld og måtte hoppe på et emm altfor tidlig fly. Unngikk heldigvis såvidt 05:55 avgangen til CPH, men har ca fem minutter slack i programmet så bør helst ikke være store forsinkelser underveis. Ellers fått bookingfingrene godt varmet opp med bestillinger for sommerens eventyr. Fant plutselig ut at å sittende gjerdet i påvente av rimelig flybilletter neppe var geopolitisk 3D sjakk. Endt på ny rekord i knotete reisevei til karibien, OSL-LHR-JFK, EWR-BON og retur/repeat. Men får testet Virgin Atlantic biz over dammen, så da er det vel bedre med tre døgn på reise enn 16 timer i eco på KLM
God morgen fra godstolen. Får på litt kaffe, mens jeg venter på at bilen skal bli varm. Telefonen min har fått hikke, og mener at jeg har forflyttet meg til New Zealand i løpet av natten. "Klokken er stilt etter ny tidssone".. Jaja. Bra jeg ikke bruker den som vekkerklokke! Venter "tålmodig" på å få opp muligheten for "same day change of flight" i morgen, så vi kan få litt mer enn 45 min på CPH før flyet til BKK. Det går sikkert fint, men jeg er mer komfortabel med å ha for mye tid, og drikke en øl eller to på CPH i stedet for å løpe gjennom flyplassen for å komme gjennom passkontrollen. Jaja. Men først: gym. Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Snekker`n har gjort en finfin jobb med å legge himling i stua mens vi var på ferie. Må ut å kjøpe EN profilert list som mangler . Venter også på kampanje på husmaling, pleier å komme på disse tider av året. 3499,- for 9 liter Drygolin nordic extreme supermatt er heftig- når jeg trenger 5 spann. Men byggmakker Skien tar AmEx Ha en strøken dag
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Bartebyflytur nærmar seg med stormskritt, men elles ingen store ting på programmet. Planen for dagdn er kanskje å prøva å finna bonusbillettar frå den siste CT-en til ein Europa-tur i løpet av året. Det burde vera mogleg Måtte alle medforumistar få ein fin dag!