God morgen (natt) folkens, Whitaker spiller butler på tv, var verden virkelig slik på 60-tallet? Noen timer med søvn straks før vi må ta fatt på oppgaven med å planlegge årets ferie på Bali.. Skal/ Skal ikke til Lombok? Griner litt ennå etter å ha kansellert SQ F tidligere. Neste gang blir det F all the way ferdig pruta! Lunch blir definitivt på Kolonialen! God helg
Godmorgen fra OSL, turen går til New York via CPH. SK909 gikk retur til CPH med tech i går, så chileneren spøker litt i det fjerne, håper inderlig vi slipper for det bekjentskap. God dag og god sankt hans til alle
God morgen fra hytta! Kaldt på morgenen, men har tent i peisen. Bruksanvisningen (yr.no) sier at det skal bli varmere utover dagen, satser på at været leser bruksanvisningen. Deilig med helg!
God lørdag fra gullstua på OSL! Her er det stille og rolig, så rolig faktisk, at de ikke engang hadde satt ut cavaen da vi kom hit. Den kom raskt når den ble etterspurt, så humøret er på plass. Er snart på vei til London (i en Cityjet crj900), så satser på at Harry Kane og gutta takler Panama i morgen, uten de store problemene. Hvis ikke går vel verden videre, likevel... Ha en flott helg folkens, sommeren er på vei tilbake!
"God" morgen fra Gera. Sitter og venter på beskjed om de får fikset SL63'en, men da jeg snakket med de for en time siden så det dessverre dårlig ut. Så da gjenstår det å se hva jeg eventuelt ender opp med istedenfor... Se forøvrig leiebiltråden for detaljert beskrivelse av bilen og hva som skjedde.
Mulig det søkehsitorikken som avslører meg, men visste ikke at SAS flyr til Melbourne!? En deilig lørdags aften ønskes fra byen mellom de syv fjell