God morgen fra samme by. Sitter å venter på en guide som skal ta meg til Charyn Canyon. Ha en finfin palmesøndag!
God morgen! Sitter selv i gullstua på OSL og psyker meg opp til 24 timers reising der destinasjonen er Galapagos!
God morgen fra Asiana First Lounge ICN. Her skal det slappes av i tre timer og kanskje tas en dusj før avreise NRT.
God morgon frå ei seng i Sunnfjord. Arvingen skal på død og liv sove oppå far sin. På tide å stå opp og få i han graut før Bonanza begynner? I går kom det mail frå Sambandsstatssnøggen om at CTen var i boks, so no er det berre å gå i gang med å finne og tinge ein dugandes tur til Søraust-Asia.
Ufrivillig god morgen fra Oslo! Våknet for 1t siden av en ørepropp som stakk godt inn i øret. Sitter her med 1av2 trommehinner, med skeiv hørsel. Søvn kan jeg bare glemme. (PS: at jeg får til rare ting er ikke unormalt, jeg er ekspert på rare skader) Nå skal frokost konsumeres, før jeg tar meg en liten sykkeltur.
Denne påsken bringer en aldri så liten rundtur i Øst-Europa. I løpet av en uke skal en voksen og to unger innom fem hovedsteder. Man må stå på om skal komme seg rundt...
Mornings fra Sandefjord. Litt pliktløp før nesen rettes mot Oslo igjen i ettermiddag. I det jeg setter meg i kontorstolen i morgen tidlig har jeg allerede gjort en bedre jobb en knølhvalen som dømte Brann i går. Herlighet!
God søndag fra OSL, Det er mye plass i innenriksloungen! Kursen settes nordover for en ukes ferie. Ha en flyvende en, i jet- eller propellfly.
God palmesøndag fra Nordens Paris. Her skal det gjøres klart til å være borte fra hybelen i ca. 14 dager. 19:40 Skal jeg ut å fly i retning OSL og etter det skal jeg vente ca. 2t på OSL før toget tar med meg til Asker-> buss for tog til Drammen også blir det Sandefjord Så ha en God palmesøndag til alle uansett hvor dere befinner dere
god søndag! dagen brukes til å se etter MR som må gjennomføres om ikke så altfor lenge. Valget står foreløpig mellom BRU og TXL i mai. Begge gir ca 6 timer i byen. TXL gir i underkant av 1000p mer, men da også ganske sen hjemkomst (OSL) pga ekstra leg. pris er tilnærmet lik. Som dere sikkert skjønner av valget, så trenger jeg ikke de ekstra 1000p for å bikke nytt gull. ikke lett dette gullkortjaget tips/tanker mottas gjerne
God ettermiddag. Frivakt og på vei inn til Etne. KL 16 gå jeg på kortvakta til 20, Frivakt fra 20 - 04, og så langvakt for morgenfugler 04-12. Og sånn skal nå de neste 12 dagene gå. Har dessverre reist fra ørepropper. Ikke noe sjakktrekk På en tørrlagt båt hjelper det IKKE å se reportasjer om DP og Krug. . Trøsten er at jeg skal ta det igjen senere. Ikke overdriv palmekvist-viftingen nå da folkens!