Tidlig torsdagsmorgen..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 18. jan 2018.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God tidlig torsdag frå t-banen..
    I dag er det i grenseland for å dra på jobb, de andre som har hostet i symfoni rundt meg har nok endelig klart å smitte meg.. blargh..

    I går gikk jeg hjem urovekkende tidlig pga feber og utenfor kontoret innså jeg at jeg hadde ikke nevneverdig grunn til å tenke at det var tidlig.. var jo tross alt 8 timer etter jeg kom om morgenen... Muligens et tegn på at jeg jobber for mye.. :D

    Uansett, i dag er en ny dag og en flytur venter i kveld. Ser ut som noen sitter på B-setet, noe som ikke er bra. Og expertflyer viser ikke setekartet så jeg får ikke så om det er blokket eller tatt.. skummelt:D

    Ha en ellers fin dag :)
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Bergen. Lakker mot helg og fortsatt er det NSB som står for transporten, denne gang til Geilo. Meldes sibirkulde så vi får nå se om skiene blir brukt eller ei.

    Ellers er det godt å se at U2 vet å utnytte markedet i Skandinavia med å ta 1400DKK for sitteplasser. Hjeelpes meg. Er det rart man drikker?

    Fortsatt 10 dager til første flytur. Jeg bare sier det... Er det rart man drikker??
     
    OlaHaBa and Eddie47 like this.
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Litt problemer med forumet på morran her, men nå er det heldigvis tilbake. Ikkeno å si herfra bortsett fra sur vind, og kaldt ute i tillegg så jeg er glad for innearbeid.

    Ha en flotters dag :):)
     
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Du får trøste (?) deg med at du da får anledning til å dele sykdommen raust med andreo_O...for øvrig god torsdag og god bedring;)
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,895
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra T-banen!
    Så mye møter i dag at jeg ikke har vært på forumet siden kl 7, og da gikk det så tregt at jeg måtte gi opp.

    Nesten hjemme, og veldig sulten..
    Snart helg!
     

Del denne siden