So kom vi etterkvart fram til ADD. Tok meg ein tur innom loungen. Når eg etterkvart skulle trekke mot flyet sleit eg veldig med å finne nokon fast track gjennom sikkerheitskontrollen. Den er på midten mellom alle gatane, og eg fann fram til slutt. Det var lang kø i Gold Track, og eg kunne sikkert like godt ha gått i den vanlege sikkerheitskontrollen, sjølv om også der var ganske lang kø. Til ARN/OSL fekk eg den litt eldre typen kabin (meiner eg). Tykte det var litt trangt og litt dumt at setet ikkje kunne leggjast heilt ned. Det vart delt ut klistrelappar som ein kunne lime på setet, dersom ein ikkje ville bli vekt til måltida. Eg meiner å hugse at eg ville prioritera søvn og åt difor ikkje middag. Klarte å forhandla meg til å få servert noko frukost mellom ARN og OSL istadenfor før ARN, flyvertinna var noko skeptisk men gjekk med på det. Frukosten var uansett ikkje det heilt store. Heim kom eg i alle fall! Det er meg ikkje imot å fly Ethiopian igjen, men eg må få ein god pris. No er det vel omtrent akkurat eit år sia desse prisane dukka opp og eg tek gjerne same tilbod igjen. Takk til alle som har fulgt reisebrevet, neste gong skal eg få lagt ut flyturane litt før eg har gløymd mesteparten av dei. No kan eg vel leggje meg med litt god samvittigheit for at eg i alle fall har fullført.
Om setet kunne leggast heilt ned hadde dei vel ikkje lagt merke til klistrelappen oppe på setet som sa "ikkje forstyrr"... Sidan du ville sove var det kanskje like greitt? Takk for fin rapport, sov godt både du og samvittigheta di!
Takk for fin rapport! Ethiopian er definitivt aktuelt selskap på en fremtidig tur til Sør-Afrika. Tips når det gjelder lokalt SIM-kort i Sør-Afrika: I følge mine Sør-Afrikanske venner har Vodacom den beste dekningen der nede, så om man ikke planlegger å holde seg i byen er det kanskje noe å tenke på. Jeg har vært veldig fornøyd med Vodacom på fire av fem turer til SA. Den første turen endte jeg opp med operatøren 8ta pga datatrøbbel hos både Vodacom og MTN. Det var krise så fort man ikke befant seg i et veldig sentralt område. Hadde bl.a. knapt nok dekning hjemme hos venneparet mitt som bor rett ved den botaniske hagen i Pretoria. På JNB har Vodacom egen butikk i ankomsthallen, på høyre hånd etter tollen. De selger "tourist SIM" kort. Veldig hjelpsomme ansatte som velvillig bytter SIM og sjekker at alt fungerer som det skal. Med Vodacom kan man enkelt fylle på med ringeminutter og data i Vodacom-appen.